Happy New Year!


Hoi!!

Happy New Year!!

...en zo zijn we alweer in 2024 belandt! 
Ik hoop dat het voor iedereen een mooi, gezond en natuurlijk creatief jaar gaat worden. Dat we maar veel uurtjes aan onze mooie hobby kunnen besteden, want daar worden we tenslotte blij van, nietwaar?! ;-)


Dit kaartje maakte ik voor Tim & Nynke. Ik had zin om een nieuwjaarskaart te maken met sterretjes.
Dat werd een slimline card. Ik heb de Hot Foil Plates van Lawn Fawn weer gebruikt en het op donker papier gemaakt. Dat effect vind ik zo tof!


Met een border stans van Mama Elephant de Skyline gemaakt. Alsof het vuurwerk boven de stad uitkomt. Dat deel geblend met kleurtjes die ook weer in het vuurwerk zitten en met 3D tape iets hoger opgeplakt. Gesplatterd met goudverf.
De basiskaart is ook gesneden met een slimline die van ME.


2024 uit Glitterfoam gesneden en in het midden de sterretjes. Daaroverheen weer de banner met 
Happy New Year met goud heat embossing.


Nog wat sequins en toen vond ik h'm feestelijk genoeg. 
In het echt zijn de kleuren intenser. Ik kreeg dat niet zo goed op de foto vastgelegd.
Nog een bijpassende envelop gemaakt en klaar was het kaartje.

Fijne nieuwjaarsdag allemaal!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Angélique zei

Wauw, wat een prachtig vuurwerk! Een heel mooie kaart Cornelie.
Nogmaals een heel mooi 2024 gewenst!

Colien zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar!
Toffe eerste kaart van 2024 laat je zien, heel gaaf weer!
grtz Colien

!neke zei

Super gaaf !
And happy 2024 !!!!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Heel erg leuk! Mooi verloop van de kleuren en het vuurwerk boven de stad is een heel gaaf detail.
Ik heb ooit ook kaartjes gemaakt met sterretjes. En vergeten er beschermplastic in te doen (misschien bestond dat nog niet) en de sterretjes waren in de post verpulverd...
Jij ook een mooi jaar met veel tijd voor de hobby!

Rhodé zei

Echt een prachtig kaartje! Het foil heeft hier echt een toegevoegde waarde. Heel gaaf!
En inderdaad, wat worden we blij van creatief bezig zijn! Hopelijk kunnen we dit jaar weer veel moois maken.

Back to Top