Winter Birds!

Hoi!!

De vogelset van Lawn Fawn was té schattig zo samen met het vogelhuisje.
Het werd alweer een slimline ;-)
Als eerste de vogeltjes gekleurd met Copics. Daarna de vogelhuisjes uitgesneden en geblend.


De achtergrond geblend met Oxides en daar overheen nog met een stencil met blaadjes. Dat is zo leuk van die Oxide Inkt dat het over elkaar heen kan de kleuren.


Aan de onderkant nog een stans met bladeren, ook van Lawn Fawn. De tekstjes komen uit verschillende setjes van LF, net als de kleine bloemetjes en de tak waar het huisje aanhangt.



Ook aan de binnenkant nog licht blenden en een tekst gestempeld.
Deze set ga ik zeker vaker gebruiken, misschien wel voor een Merry Monday, want er zijn ook superleuke add-ons voor het huisje. Sneeuw en lichtjes ;-)

Lekker bezig met je spulletjes, daar worden we blij van!

Liefs Cornelie

2 opmerkingen

Rhodé zei

Ik zag je kaart al op Insta, maar ik kom hier ook nog even langs. En niet voor niets, want nu valt me de achtergrond van je kaart beter op en zie ik de binnenkant! Het is weer een toppertje!

GerJanne zei

Oh wat een gave stansjes die vogels en vogelhuisjes en helemaal leuk op een slimline in de lengte,,,

Back to Top