Sunday Shaker!

Hoi!!

Vorige week hadden we een feestje van de tante van Rob. Ze werd 80 jaar en we hadden de uitnodiging al een poosje in huis. Een mooie inspiratie voor mij om deze kaart te maken.


De bloemen van Paper Trey Ink kwamen goed in de richting van de bloemen op de kaart.
Ik heb deze gestempeld op gekleurd cardstock en af een toe een beetje geblend.


De Slimline die-namic van MFT is een mooi shaker paneel.
Het leuke acetate met muzieknootjes is echt al járen oud en vond ik er nu zomaar leuk bij passen!


Hier en daar een strass steentje op de bloemen geplakt en de 80 uit glitterfoam gesneden.
De hartjes zijn van Doodlebug.


Een Nederlandse tekst vinden oudere mensen vaak leuker. Dus weer tussen mijn oude stempeltjes gezocht.


Dit was de uitnodiging!
Bijpassende envelop gemaakt en klaar was het kaartje ;-)

Geniet van jullie zondag,

liefs Cornelie

7 opmerkingen

Rhodé zei

Leuk dat je de uitnodiging erbij laat zien. Je hebt je eigen kaart er heel mooi op gebaseerd! Lekker kleurrijk en op zo'n slimline kun je lekker veel kwijt. Fijne zondag!

Daphne zei

Mooi hoor en wat past het goed bij de uitnodiging.
Er is weer veel te zien, je hebt het erg kompleet gemaakt.
Haha, een Nederlandse tekst vinden ouderen wel leuk...... kijk op de uitnodiging😉

Daphne zei

Oh wacht..... ik zie nu dat JIJ zelf die tekst op de foto van de uitnodiging kaart hebt gezet, sorry😂

Cornelie zei

Hihi ☺️

Angélique zei

Een heel mooie fleurige kaart, tot in de puntjes verzorgd. Het is duidelijk te zien dat je je door de uitnodiging hebt laten inspireren. Gaaf mica heb je gebruikt.

Marja Sch zei

Wat een mooie schudkaart heb je gemaakt. Groetjes

GerJanne zei

Hoi! Heel mooi met dat muziekpapier erachter. Staat meteen feestelijk! Ik moet toch eens goed kijken hoe je dat shakergedeelte hebt gemaakt. Tussen de vierkantjes zou ik foamtape doen, maar dat is bij jou van geen kanten te zien...En inderdaad mooi in de stijl van de uitnodiging.

Back to Top