Happy Birthday!!

Hoi!!

Vandaag bestaat Cloud9 Crafts alweer 5 jaar, Hoera!! en dat is ook de reden dat de nieuwe challenge van deze maand 'Birthday' werd. Nou, daar kan iedereen wel wat mee lijkt me.
Mijn Pinterest bord puilt werkelijk uit van kaarten die ik prachtig vind en ook soms als inspiratie wil gebruiken. Het gekke is, dat ik dat maar weinig doe. Maar voor deze keer heb ik een kaart gelift die ik al een hele tijd bewonder. Het idee is van: Caly Person, haar werk is echt geweldig!
Ik heb er een beetje mijn eigen draai aan gegeven.


Ik vind het altijd leuk om met een paneel te werken en deze dan net iets kleiner als de basis kaart te maken, zodat eronder een mooi dessinpapiertje kan. Zo kan ik twee liefdes, dessinpapier en 
Ink Blending, goed met elkaar combineren ;-)


De ballonnen heb ik met een stencil van MFT gemaakt en met verschillende kleuren Distress Oxides.
In plaats van 3 ballonnen heb ik er 5 gemaakt. Een ervan heb ik uitgesneden met een die-namic van MFT die precies paste! Zo kon ik wat diepte maken, door deze met 3-D tape op te plakken, ik heb er ook een echt touwtje aan geknoopt.


De andere draadjes heb ik met een fineliner getekend. Voor net iets meer feestelijkheid heb ik in de kleuren van de ballon nog wat sequins opgeplakt.

De tekst op de kaart van Caly vond ik supergaaf en heb ik ook gedaan. De Itty Bitty tekst stempels van MFT zijn zo leuk en met de bijpassende snijmallen kun je ze op deze manier gebruiken. Heel tof zo strak!

Ook het dessinpapier komt uit een blokje van MFT.
Nog een paar accentjes met de witte gelpen en toen vond ik hem af!

Vandaag vieren we dus een feestje bij Cloud9, ik heb nog een ander kaartje gemaakt, maar deze komt zaterdag op mijn blog. Ik heb cadeautjes en gezelligheid mee en waarschijnlijk gaan we ook hard werken, althans, dat hopen we. We gaan weer supermooie, gezellige en feestelijk pakketjes versturen met mooie en toepasselijke goodies. Een feestje op de deurmat dus!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Rhodé zei

Het lijkt zo eenvoudig, maar om zo'n ballonnenkaart helemaal af te maken moet je toch precies de goede keuzes maken. Anders kan het zo gewoontjes worden. Maar jouw kaart is echt een beauty! De duidelijke kleuren tegen de witte achtergrond, de drie tekstjes en de sequins. Dat zijn nog maar een paar van de details die het echt tot een prachtige kaart maken. Ik heb hem gelijk opgeslagen als ideetje! En hopelijk krijgen jullie lekker veel bestellingen de komende dagen!

Marjan zei

Leuk om te lezen hoe je dit deed, dat zie je op je telefoon allemaal niet zo goed. Heel gaaf kaartje voor Yuki, mooi zoals de ballon wel echt doorschijnend lijkt. Ook voor jou felicitaties met het vijfjarig bestaan! xxx

Angélique zei

Een heel leuke feestelijke kaart!

Nicole Parmentier zei

Ik houd van dit soort strakke kaartjes! En inderdaad, het is wat Rhodé zegt, hoe simpeler je kaart hoe belangrijker het is om precies de juiste keuzes te maken. Mooi ook hoe je de transparantie van de ballonnen laat zien! Prachtig gedaan!!

Back to Top