Happy Birthday Cloud9 Crafts!

 Hoi!!

Afgelopen donderdag bestond Cloud9 Crafts 5 jaar. Hieperdepiep!! Dat moest natuurlijk gevierd worden, want dat is echt wel een mijlpaal. Ik ben trots dat ik deel uitmaak van dat superleuke bedrijf, wat altijd met heel veel liefde álles doet!
Natuurlijk maakten we allemaal een kaartje voor deze dag en op Instagram is er een toffe giveaway.


Om te beginnen sneed ik voor dit kaartje 7 kleuren cardstock uit. Dit deed ik met de kleinste snijmal uit de set 'Mini Slimline' van Lawn Fawn. Een beetje een regenboog effect.
Deze stroken plakte ik op een stukje cardstock om er 1 geheel van te maken. Daaruit wilde ik namelijk de tekst 'Birthday' snijden. Daar heb ik ABC-set van Lawn Fawn voor gebruikt. 
Dat was even een heel precies klusje ;-)


De snijmallen van de letters heb ik eerst op de juiste afstand neergelegd, op hun kop, en toen heel voorzichtig met washitape  'opgepakt'. 
Het geheel net over de bovenkant, in het midden van de stroken neergelegd en toen uitgesneden.
Alle kleine stukjes uit de B en de D bewaart.
Daarna nog een keer uit glitter carsdstock gesneden en deze letters weer terug gelegd. 
De 'inlay techniek'.


Het shakergedeelte heb ik met een cirkelstans uitgesneden, maar niet helemaal, want ik wilde een halve maan hebben. Het deel wat ik niet gesneden wilde hebben, heb ik op de rand van mijn snijplaten neergelegd. Een erg handig techniekje, net als in de huidige Liftchallenge!
Daarna de achtergrond in en om het shakergedeelte heen geblend en gesplatterd. 
De tekst 'Happy' gestempeld en toen het shakergedeelte gevuld en afgemaakt. 
Er zitten ook kleine regenboogjes tussen ;-)
De andere sequins hebben allemaal regenboog kleurtjes!


Aan de onderkant wilde ik nog wat kleine figuurtjes hebben, maar de tekst moest wel goed leesbaar blijven. Deze cute set van MFT 'Odd Couple' was daar goed geschikt voor! Lekker gekleurd en allemaal een goed plekje op de kaart gegeven. De bellenblaas heb ik gemaakt met 'Droplets'
Als laatste het zonnetje en de wolken. Wolken en regenbogen gaan altijd hand in hand bij Cloud9!


Aan de binnenkant natuurlijk nog nummer 5 en een poesje uit dezelfde set erbovenop!
'Happy Anniversary'!

Zelf vond ik dit een echte 'Cornelie kaart'. Dat hoor ik mensen soms zeggen, 
maar bij deze dacht ik het zelf ;-)




Gezellige dag verder!
Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Angélique zei

Wat een feestje heb je van je kaart gemaakt! En inderdaad, een "echte Cornelie". Heel leuk met al die kleurtjes, verschillende technieken en lieve figuurtjes, natuurlijk mag een shakergedeelte niet missen. Superleuk!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan…top!
Yuki mailde al ivm met mn prijs, ben er nog niet helemaal uit wat ik ga kopen.
Jouw “Cornelie”kaart is een beauty hoor, erg leuk gedaan met dit leuke materiaal!
Fijn weekend groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Rhodé zei

Je hebt helemaal gelijk: een echte Cornelie! Jij bent zo'n kei in het creatief gebruiken van stansen. Ik vind je kleirrijke kaart top!

!neke zei

Hele feestelijke kaart !!!!!
En ik koop graag bij jullie !
Dus ga zo door !
Groeten Ineke

Back to Top