Happy Graduation!

Hoi!!

Het leukste vind ik toch vaak het Mix & Matchen van verschillende merken!
Dat heb ik bij deze kaart ook weer gedaan.
De corner stempel is van Clearly Besotted en heb ik gekleurd met Copics. Daarna alles gemaskt en de achtergrond geblend en daaroverheen nog wat effect met een stencil.


De stapel met boeken is een super toffe stans van My Favorite Things, net als de tekst.
Het hoedje (hoe heet zo'n ding?) is weer van een set van Lawn Fawn en paste er ook weer zo leuk bij.


Het achtergrondpapier is van MFT en heeft zulke mooie zachte kleurtjes, maar is ook extra stevig als normaal. Je zou het ook als basis kunnen gebruiken. Het heeft een hele lichte glans. Hele mooie kwaliteit!


Lekker mee bezig geweest, zoals altijd eigenlijk wel. Ik word zo blij van mijn hobby ;-)

Gezellige dag,

liefs Cornelie

2 opmerkingen

GerJanne zei

Het is een superleuke kaart voor een geslaagde. Deze boekenstans is inderdaad ook erg leuk! Hoe het hoedje heet ben ik ook vergeten. Ja de hobby is inderdaad fijn en kan ook een uitlaatklep zijn.

Angélique zei

Heel erg leuk, zo ontzettend mooi ingekleurd weer! Ik hoop op een dag ook zo mooi te kunnen kleuren.
De stapel boeken en de academic cap (heb het even opgezocht, haha) passen perfect bij de stempel.

Back to Top