Cadeau Kaarten!

Hoi!!

Vanavond gaan we naar een feestje van een vriend van Tim en zijn zus.
Bas is 20 geworden en Anne 22. Reden voor een feestje, gezellig!
Naar mijn idee krijgen ze het liefst geld, maar dat moet natuurlijk wel leuk gebracht worden ;-)


De stans van MFT 'Moneycard' met ontzettend veel leuke Add Ons.
Het rolletje geld in de pouch is zo'n leuk detail!


Ik heb bij beide de achtergrond eerst geblend, nadat ik het papier had uitgezocht. Lekker splatteren en spetteren voor een tof effect. ;-)


Afgelopen maandag plaatste ik een nieuwjaarskaart met de Hot Foil plates van Lawn Fawn. Toenn was het vuurwerk en nu meer een soort party poppers ;-) In ieder geval feestelijk en met de bijpassende snijmallen kun je ze ook nog uitsnijden en weer leuk als detail op je kaart plakken.


Beide kaarten verder verschillend versiert en de leeftijd erop. Deze stansen van de cijfers heb ik inmiddels al jaren van MFT en blijven mooi, vind ik.


De teksten komt ook van een set van MFT, ook alweer iets ouder, maar zo leuk voor dit soort cadeau kaarten!


Binnenkort hebben we een feestje van de buren, dan ga ik er ook weer 1 maken. 
Ik word blij van dit soort cadeaukaarten. Zo leuk om te maken!

Heel fijn weekend alvast!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Niet alleen leuk om te maken maar ook om te krijgen. Wat zijn ze gááf Cornelie. Mooie kleuren en heel feestelijk opgebouwd. Ik ben er weg van.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Wauw, wat zijn ze gaaf! Zo feestelijk, geweldig gemaakt!

Rhodé zei

Superleuk! Het vuurwerk kun je idd erg leuk op een verjaardagskaart gebruiken.

nicolevb zei

Wat een leuke kaarten om te geven
En die tekst past er perfect bij

Back to Top