Opa & Oma!

Hoi!!

Afgelopen zondag plaatste ik de Sunday Shaker met een geboortekaartje. Dat was de dochter van mijn oud-collega. Natuurlijk moet er naar de kersverse opa & oma ook een kaartje!
De mooie letters van The Stamp Market erbij gehaald en deze uit cardstock en foam gesneden.


Op de achtergrond een Stitched Heart gebruikt van Lawn Fawn. Dit effect blijf ik mooi vinden!
De tekst viel hier mooi in. De ampersand heb ik uit glitterpapier gesneden en ook weer uit foam.


Om het geheel een beetje op te leuken, nog een paar vogeltjes gestempeld van een setje van MFT en met zachte kleurtjes ingekleurd.


Het tekstje 'Hoera' is van Craft Emotions en heb ik op een dessinpapiertje van MFT geplakt. Alweer en oudje, maar de kleuren en het dessin blijf ik zo mooi vinden!
Dit geheel op een basiskaart geplakt, waarop ik eerst een dessinpapiertje met verweerd hout heb geplakt.
Als laatste het mooie transparante hartje.

Fijne dag, met hopelijk iets minder regen! Wat een water gisteren.

Liefs Cornelie

7 opmerkingen

Sarah zei

Heel mooi! Je kaartjes zijn altijd zo top afgewerkt. Pareltjes zijn het!

Rhodé zei

Een prachtige kaart, Cornelie! Leuk dat de tekst zo centraal staat.

Nancy zei

Hey Cornelie,
Wat een toffe kaart voor oma en opa. Ben ook nog even terug gaan kijken en het geboortekaartje is ook geweldig!
Verder nog meer mooie dingen gezien...
Liefs,
Nancy

Angélique zei

Een heel gave kaart, zo mooi gemaakt met maar weinig middelen.

!neke zei

Heel gaaf je kaart !!!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Wat maak jij toch een prachtige kaarten!!
Ze zijn altijd helemaal af, met de kleine extraatjes die je erop maakt.
Vogeltjes, maar eerst nog iets gekleurd, kleine hartje, de letters dubbel gesneden, het Hoera op een stukje dp...... super mooie kaart is het geworden!

Kekke Kaarten zei

Deze opa en oma zullen erg blij zijn met jouw kaartje op de mat. Een lief kaartje in mooie kleuren! Weer top gedaan Cornelie.
Groetjes, Gerjon

Back to Top