Rock Out!

Hoi!!

Deze kaart heb ik alweer een hele poos geleden gemaakt. Een kaart voor een twintiger. 
De vriend van Tim.
De single die-namic van MFT vind ik zo'n leuke! Helemaal voor een man/jongen.


Op een klein paneel de drie verschillende singels geplakt. Het midden allemaal een ander kleurtje gegeven. Het achtergrondpapiertje is al een oudje, van volgens mij Simple Stories, maar heel goed voor op deze kaart.


Het rood mocht nog wel een keer terug komen en daarom heb ik de muzieknoten in het rood uitgesneden.


Bijpassende tekst zilverkleurig cardstock. Een paar zilveren sequins om het extra feestelijk te maken.
De ontvanger was er blij mee, ik ontving een super lief appje. Zo leuk!

Ik wens jullie een heerlijk zonnig weekend, geniet ervan!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Anoniem zei

Supergaaf kaartje…echt heel leuk!
Fijn weekend groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Het is een tof kaartje en ook de grote muzieknoten zijn gaaf! Zo'n appje is dan zo leuk om te krijgen! Jij ook een fijn weekend!

Angélique zei

Een heel vrolijke, muzikale kaart, erg leuk!
Heel leuk dat je er ook voor beda kt werd, dan weet je zeker dat het gewaardeerd is.
Fijn weekend!

Rhodé zei

Heel leuk, deze kaart! Die singles zijn inderdaad tof voor een mannenkaart. Alhoewel het met roze bijvoorbeeld ook leuk zou kunnen zijn voor een tienermeisje!

Nynke zei

Wat een toffe kaart zeg! Die lp's en grote muzieknoten zijn heel gaaf. Zo'n appje blijft leuk hè? Ik word er altijd zo blij van!
Groetnis Nynke

Back to Top