Merry Monday !


Hoi!!

Merry Monday 12!

Het is weer heel iets anders als alle andere kaartjes, maar dat vind ik dan weer zo leuk.
De mooie papiertjes van Cocao Vanilla had ik eind '22 bij het Scrap Ateljeetje gekocht omdat ik de kleurtjes zo mooi vindt.


De basiskaart heb ik geheel beplakt met een van de papiertjes waar ook kerstrozen op staan. Ik wilde de kerstrozen van Lawn Fawn graag gebruiken, maar zo op het papier werd een beetje druk.
Een paneel vond ik een beetje saai en had ik al vaker gedaan...
Zo kwam ik op het idee het in tweeën te delen en aan weerskanten van de kaart te plakken, met eerst nog een randje glitter cardstock.




De kerstrozen heb ik uit Neenah Classic Solar White 80lb gesneden en daarna met Oxide Inks geblend.
Ik heb de kleuren Tattered Rose, Saltwater Taffy, Lumberjack Plaid en Candied Apple gebruikt om zo dicht mogelijk bij het papier te komen.


De blaadjes heb ik met Old Paper en Pine Needles geblend.
De hartjes van de bloem uit zwart. 
De tekst uit goud glitterpapier en nog een klein tekstje 'Christmas' is van Mama Elephant.
Nog een paar blingetjes voor het kerstgevoel ;-)

Hele fijne week voor iedereen!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Marjan zei

Superidee dat paneel splitsen, het is zo meteen heel anders en erg gaaf deze mooie kaart met prachtige papier en aparte bloemen!

Marfien zei

Mooie vrolijke kerstkaart, prachtig papier.

Daphne zei

Totaal anders dan anders, het is ook net en voorjaar kaart, maar die de kerst rozen, het blijft bling en de tekst is het echt Kerst.
Gaaf hoor

GerJanne zei

Heel leuk in deze kleuren! Het is een hel mooie poinsettiastans!

Rhodé zei

Heel anders dan wat je verwacht bij een kerstkaart. Wat zijn die kerstrozen mooi. Je hebt veel kleurnuances toegepast, dat geeft lekker veel diepte. Prachtig!

Back to Top