Embroidery!

Hoi!!

Oftewel; Borduren ;-)

Deze leuke stans zat in de laatste release van Lawn Fawn, O, wat een leukerd toch weer!
Ik had nog wat borduurgaren liggen en heb een favoriete combinatie uitgezocht. Dat was mijn uitgangspunt voor deze kaart.


De basis van de kaart heb ik geblend met Oxides. Maar eerst heb ik een rand gesneden van een kartonnetje met de leuke stansen van My Favorite Things 'Torn Paper Edges'.
Toen van onder naar boven geblend en zo ontstaat dan die toffe rand.


Het borduursel in de mal geplaatst en deze gesneden van 'Woodgrain Cardstock'.
Toen moest ik ineens aan de klavertjes denken en zo ontstond de border van klavertjes,
Ik heb eerst een stuk cardstock geblend en gasplattert en daarna de klavertjes uitgesneden.


De tekst Happy Birthday is ook van Lawn Fawn.
'May all your dreams come true' is ook van Lawn Fawn en komt van de set 'Dandy Day'
Vond ik er zomaar goed bijpassen.
Deze kaart was voor de jarige Irene van afgelopen zondag!
Met zoveel plezier gemaakt deze kaart!

Geniet van jullie dag,

liefs Cornelie


Hoe leuk is dit! Klik!

10 opmerkingen

Rhodé zei

Leuk als zo'n kaart gaandeweg ontstaat. Ik kan me helemaal voorstellen dat je van zo'n project geniet! Wat is die stans van Lawn Fawn leuk. Ik had hem nog niet gespot. Daar kun je natuurlijk ook weet van alles mee!

Irene zei

Ik was er al zo blij mee en nu ik lees hoe de kaart is ontstaan nog meer, nogmaals dank je wel Cornelie 😘😘.
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

En dat plezier straalt hij ook uit Cornelie. Een hele mooie kaart in frisse kleurtjes en die borduurring met borduurwerk vind ik heel gaaf.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ah... hij viel bij Irene in de bus! Wat een leukerd is het in mooie kleuren. Borduren hebben we bij jou nog niet eerder gezien geloof ik.

Angélique zei

Wat heb je weer een superleuke kaart gemaakt. Mooie kleuren, de klavertjes erbij is een goede keus.

Daphne zei

Prachtige kleuren.
De achtergrond is héél erg mooi gelukt.
Wat een mooie kaart is dit.

Ellen zei

Superleuk! Die borduurring en dan die mooie regenboog die echt geborduurd is. Prachtig!

Marfien zei

Soms ga ik aan mezelf twijfelen, zie ik dit goed . . . vanmorgen in de kringloopwinkel hetzelfde model geprijsd in diamond painting
Maar eerlijk gezegd vind ik dit mooier, dat pieterpeuterige gedoe is niks voor mij

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt! Die borduurring is natuurlijk super en de klavertjes heel leuk erbij!

groetjes van Ank

Sarah zei

Echt geweldig is deze! Zo mooi 🍀🍀

Back to Top