Sunday Shaker!

Hoi!!

Een voor mij vrij drukke en uitbundige kaart.
Blijkbaar was ik in de stemming voor zoiets ;-)


Eerts alles meerdere keren uitgesneden en toen alles gekleurd met inkt en blending tools.
Het frame uitgesneden en toen alles een beetje langs de rand verdeeld.
Op het vruchtvlees nog wat glitterlijm voor een net echt effect ;-)


De achtergrond wilde ik contrasterend hebben en ook deze heb ik geblend met inkt.
Een verzameling van shakermateriaal erin gegooid.


De tekst heb ik met Copics gekleurd en de kleur van de steeltjes terug laten komen.
Gewoon een lekker uitbundig kaartje!

Fijne zondag allemaal!

Liefs Cornelie

 

6 opmerkingen

Angélique zei

Heel vrolijk en inderdaad uitbundig. Alle details zijn weer mooi verzorgd.
Fijne zondag!

Colien zei

Haha, heel uitbundig voor jouw doen! Maar dat maakt em juist zo leuk!
grtz Colien

GerJanne zei

Hij is heerlijk vrolijk! Word ik blij van. En druk valt mee, door de eenheid van de snijmallen denk ik? Mooie kleuren bij elkaar.

Nicole Parmentier zei

Heerlijk fris en fruitig! Ik vind hem super!! Fijne zondag nog.

Daphne zei

Zoooooo, ik val hier bijna van mijn stoel.
Wat een kleuren en wat een verrassend leuke, mooie kaart.
Je hebt je eens even helemaal uitgeleefd.

Marfien zei

Frisse kleurtjes, als die nou maar niet te zuur is . . .

Back to Top