Interactive Platform card!

Hoi!!

Een poosje geleden kwamen Saskia en haar moeder een dagje bij mijn freubelen. We zagen elkaar regelmatig bij toen nog 'bij Oma Dee', maar nadat Miranda haar winkeltje sloot, was het contact meer op social media en soms met de app. Elkaar nu dus weer opgezocht en dat was heel gezellig!
Saskia had de mal van Lawn Fawn mee en die mocht ik van haar gebruiken, wat een toffe stans is dat zeg! Een Pop-Up effect.


Deze maand bij Cloud9Crafts is er een challenge met interactieve kaarten en deze heb ik als voorbeeld gemaakt. Ik heb het uit dessinpapier gesneden van MFT. Het mooie is, de mal past precies op een 6x6 velletje en dat is ook stevig genoeg. De randjes heb ik geblend met Distress Inkt, net als de achtergrond. Hierop ook gesplatterd met inkt en verf.


In de Platform heb ik de set 'You keep me afloat' gebruikt van MFT.
Deze gekleurd met Copic Markers.
De rand er omheen met de bladeren is een slimline die van Lawn Fawn. 
Deze ook geblend met Distress Inkt.


De tekst vond ik er grappig bij en is van Lawn Fawn en ik heb dit met acetate aan de achterkant vast gezet. Op de golven nog wat 'glitterdrops' met Nuvo gemaakt.
Echt een super toffe stans en inmiddels is deze ook in mijn mandje gevallen ;-)

Gezellig als je langskwam!

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!
 

7 opmerkingen

!neke zei

Wat een gave kaart !!!!!

Ellen zei

Geweldig leuk Cornelie…supergave mal deze pop-up maar ook best prijzig!
Leuk ook met deze stempels erbij…top!
Groetjes Ellen

Bernadet zei

Wat is dit ontzettend gaaf Cornelie. Mooie kleurtjes, superleuke pop-up, en die stempels zijn gaaf!!

GerJanne zei

Superleuk kaartje is. De vorm is gaaf. EN het zee-thema is aan jou wel besteed. Leuk om Sandra weer te ontmoeten.

Angélique zei

O wauw, wat een gaaf model en wat heb je het supergaaf aangekleed! Een kaart die de ontvanger nog heeeeeeel erg lang zal laten staan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie zomerse creatie Cornelie, wat een leuke variatie van card in a box.
Lieve groetjes Miranda

Kekke Kaarten zei

Deze is zó leuk! Ik heb al vele creaties gezien met deze pop-up stans en ik denk toch echt dat ik hem ook nog eens ga bestellen (vond hem in eerste instantie best duur). Ik vind de grasrand ook erg leuk. Dat je het 'gebreide' papier van MFT hebt gebruikt voor het water vind ik erg origineel bedacht (die ga ik vast eens van je nadoen ;-))
Groetjes, Gerjon

Back to Top