Shaken met Clearly Besotted

Hoii!!

Het maken van shakercards, de 'Infinity' zogezegd, is voor mij een ideale manier om even snel een kaart te maken. Snel, leuk en bijzonder!
Wil je weten hoe je dit doet? Klik dan op de volgende link, klik, daar heb ik het uitgelegd in een blogbericht
over allemaal verschillende shakercards.


Voor beide kaarten heb ik setjes van Clearly Besotted gebruikt. 
Morgen komt er overigens weer een nieuwe release uit. Boordevol schattige setjes ;-)
Voor deze kaart heb ik de set  'Christmas Plushies' gebruikt.


Verder een leuk papiertje, shaker materiaal en een kaartenzakje.
Stukje Vellum en alles gekleurd met Copics.
Shakermateriaal van Buttons Galore, gemixt met andere soorten die ik al had.


Voor de tweede kaart heb ik de set 'Bee Merry' gebruikt. Zó schattig die bijtjes!
Ik heb de honingraat en het bijtje ook gekleurd met Copics.


Net als de vorige kaart een oud papiertje uit een blokje van Simple Stories. Het zwart/ witte vond ik leuk bij de bijtjes en ik ben gék op papiertjes, stempels met letters en teksten ;-)


Bij deze kaart heb ik de voorkant transparant gehouden. Het dessinpapiertje op de basiskaart geplakt en in het kaartenzakje een stukje acetate gestopt om het steviger te maken.


Een hexagon mocht natuurlijk niet ontbreken ;-) Deze aan de voorkant geplakt nadat ik dit eerst met een beetje Distress inkt had geblend en hier en daar honingraat had gestempeld.

Ook hier weer het shakermateriaal van Buttons Gallore, die met die bijtjes natuurlijk ;-)
Plus met aanvulling van mijzelf. Dat doe ik vaak om een eigen look te creëren en het goed bij de kaart te laten passen.

Inmiddels heb ik al een hele stapel van deze kaarten. Ook nog andere thema's kaartjes gemaakt en als je eenmaal begint, kun je niet meer stoppen ;-)

Te leuk dus! Ik heb alweer 2 ideetjes klaar liggen.

Fijne avond verder!

Liefs Cornelie

9 opmerkingen

GerJanne zei

Ah wat leuk weer. Dat schudmateriaal is ook ontzettend gaaf.
Zal het aan Nelleke doorgeven, die heeft een fusiontool...
De stempeltjes zijn ook weer te lief.

Angélique zei

Deze twee zijn ook weer zo leuk! Je hebt superschattige stempeltjes gebruikt, mooi ingekleurd en er geweldige kaarten mee gemaakt.

Irene zei

Owwwww wat zijn ze schattig Cornelis, Clearly Besotted is zó leuk (heb er nét iets mee gemaakt).
XxIrene

Martha zei

Hell leuk deze schudkaarten, Cornelie
Bedankt voor de tips
Liefs Martha

Rhodé zei

Wat een toffe kaarten! Heel leuk dat je de voorkant bij de tweede kaart transparant gehouden hebt. Het lijkt alsof er veel werk in deze kaarten zit, maar uit je verhaal lees ik dat dat niet zo is. Toch ga ik me er nog even niet aan wagen. Voor zoiets moet ik echt even de tijd nemen. Dat komt nog weleens.

Marjan zei

Ze zijn allebei weer helemaal jou, echt weer gave kaartjes!!

Daphne zei

Dit is wel een heel leuk en goed idee!
Wat 2 leuke kaartjes maakte je.
Ik ga je uitleg eens even goed bekijken want wie weet kan ik het ook eens proberen.

Colien zei

Superleuke kaartjes en mooi schudmateriaal heb je gebruikt!
Bedankt voor je uitleg van de verschillende manieren.
grtz Colien

nicolevb zei

Wat een geweldig idee om zakjes voor schudkaarten te gebruiken
Tenminste als ik het goed snap
Ik ga je link hiernaar goed lezen
Lijkt me leuk om een keer te proberen
het zijn 2 mooie verschillende kaarten erg mooi...

Back to Top