Skypen met Nicole!

Hoi!!

Eens in de twee maanden prikken we een datum en dan gaan we van 10.00 uur tot een uur of half 1 gezellig Skypen. Beetje bijkletsen, kopje koffie en gezellig een kaartje maken.
Vaak gaan we ergens mee aan de slag, met bv een sketch, maar nu wilden we allebei voor iemand een kaartje maken, dus deden we allebei ons eigen ding.
Ik wilde graag een kaartje maken voor Alina.



Alina en ik volgen elkaar al jaren inmiddels! Ik geniet van haar prachtige creaties. Ze maakt de mooiste kaarten met veelal die-namics. En ik als fan van, geniet daar enorm van. Als je nog nooit op haar blog bent geweest, zou ik zeker even langs gaan!
Ik mocht van haar zo'n prachtig exemplaar met kerst ontvangen. Hoe leuk is dat!
Dus deze heb ik voor haar gemaakt.


Met en nieuwe set van Lawn Fawn, ingekleurd met Copics.
Deze vogeltjes komen de post brengen ;-)


Een slimline card gemaakt en tuurlijk een shaker gemaakt! Het achtergrondpapier is van Photoplay.
Het vliegertje heb ik gepaperpieced.  Eigenlijk is het een stukje stof.
De wolken geblend met Distress Oxide.
Gewoon een kaartje waar je lekker je fantasie op los kunt laten, dus dat heb ik gedaan.

Nicole heeft totaal iets anders gemaakt, maar het werd wel al heel mooi...klik!

Op dit moment is het nog niet zeker of de avondklok er komt. Ben benieuwd...

Ik wens jullie in ieder geval een lekker weekend!

Groetjes Cornelie

14 opmerkingen

Irene zei

Énig deze leuke slimline-shaker met die schattige stempeltjes! Nou de avondklok is er én de baby boy ook, hij heet Berend dus dat paste precies op het autootje 😊.
XxIrene

Marfien zei

Een hele leuke kaart, ben even bij Alina langs geweest, bedankt voor de tip

Martha zei

Prachtig kaartje Cornelie
Leuk dat achudgedeelte op de slimline kaart
Fijne dag liefs Martha

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt met deze Lawn Fawn set. Alina maakt idd erg leuke kaarten. Ik volg haar ook al jaren. Groetjes Marja

Ilse zei

Ik vind je kaartje echt prachtig!! ik ben fan 😉
Fijn weekend,
Ilse

Ina ( Frysk Famke ) zei

Dat gaaf Cornelie,

Ik geniet iedere keer weer van je tafereeltjes.
En ja vanaf vandaag de avond klok, niet leuk
voor velen maar helaas nodig in veel gebieden.
Enfin het is zoals het is.

Groetnis fan Ina

Ps dank voor je link van Alina. Kende haar nog niet

Rhodé zei

Superleuk kaartje! Vandaag vielen bij mij deze stansen van de slimline op de mat, dus jouw inspiratie komt precies op het juiste moment! Het is echt een hele gezellige kaart geworden met weer allerlei details. Ik geniet zo van jouw kaartjes. Fijn weekend!

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart heb je voor Alina gemaakt. Ja ik volg haar ook al heel lang, ze maakt prachtige kaarten, helemaal mee eens.


groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Prachtig kaartje Cornelie en enig die wolkjes en vraft onderkantjes in de venstertjes, jullie hebben beiden prachtige kaartjes gemaakt...wat leuk een Skype ochtend!!!
xx Gerie

Daphne zei

Prachtig en heel compleet!
Zo leuk, de schud gedeelte achtergrondjes.
En ja hoor..... hij is er, de avond klok!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je voor Alina gemaakt op je gezellige knutseldate Cornelie. Die uiltjes zijn leuke postbezorgers geworden en de shaker-gedeeltes maken het geheel extra feestelijk vind ik. Alina zal er vast mee in haar nopjes zijn :)
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Er ontstaan ook leuke dingen door de crisis..of deden jullie dat voor die tijd ook al? Het is altijd leuk samen iets te doen en of je nou met wat anders bezig bent maakt niks uit. Jouw kaart is enig. De uiltjes zijn geschikt (lees: mooi klein) om in de schudgedeeltes te staan. Ik heb bij Alina gekeken, ze blogt niet zoveel zag ik. Maar wat ik zag was inderdaad heel mooi.

Nicole Parmentier zei

Gisteren wat ruzie met blogger dus vandaag pas de tijd om even te reageren. Al had ik je kaartje natuurlijk al gezien. Ik vind hem echt superleuk!! Jouw Lawn-fawn kaartjes hebben toch altijd weer dat Cornelie sausje wat ze extra mooi en bijzonder maakt. Ik heb deze stans nog niet als shaker gebruikt maar hij is er inderdaad perfect voor, moet ik toch eens doen! Fijne zondag nog en tot dinsdag bij de lift!

Renate zei

Ohw, wauw... Wat een waanzinnig leuke kaart heb je voor haar gemaakt.
De slimline kaartjes zie je steeds meer verschijnen in blogland. Het lijkt me heel lastig om deze aan te kleden, maar dat gaat jou wel heel goed af.
Leuk idee om via skype een feubeldate te houden.

-xies- Renate.

Back to Top