Onweerstaanbare Molletjes!

Hoi!!

Alweer een poosje geleden had ik een aantal stempels bij Clearly Besotted besteld, waaronder dit súper schattige molletje. Deze lagen alweer een poosje ingekleurd en wel op mijn bureau. Hoog tijd daar eens kaartjes mee te maken.
Kleuren doe ik tegenwoordig vaak 's avonds, als ik uit mijn werk niet veel puf meer heb, maar dan is het juist heerlijk om te kleuren en dan maak ik later kaartjes. Ik gebruik dan graag mijn kleurpotloden van Prisma Color en Faber Castell.


Het eerste kaartje is een lift van Keren Baker. Zij heeft dit briljante idee van de molletjes onder de grond bedacht. Ik heb er zo mijn eigen draai aan gegeven. Ik zag haar idee op Pinterest.


Ik heb de molletjes uitgeknipt en zelf de hoop grond getekend waar ze op zitten. Het 'gat' heb ik ook zelf getekend en uitgeknipt. De achtergrond heb ik met een stencil gemaakt en geblend met Distress Inkt. Alsof het zonnetje naar binnen schijnt.
Het kleine tekstje 'For You' is van Lawn Fawn en vond ik er goed bij passen.
Bovenaan nog een randje gras gemaakt, net echt ;-)


Het tweede plaatje moest ook nog worden verwerkt. Deze stans had ik voor een andere kaart niet gebruikt en kwam nu goed van pas. Weer een heel andere uitstraling met al dat wit.
De achtergond heb ik ook geblend met Distress Inkt en een stencil.
'Hi' vond ik wel grappig bij het molletje wat net boven de grond uit komt. Hiervoor plakletters gebruikt in het kader van #useyourstuff!


Ik kon het niet laten hier een shakercard van te maken. Te leuk!
Een strookje papier aan de onderkant, een eyelet (ook zo'n #useyourstuff dingetje) en een touwtje!

Ik word altijd blij van dit soort kaartjes. Heerlijk om te maken!

Het geeft me ontspanning in deze tijd. Morgen weer werken en ik merk dat je dan in een andere 'stand' staat. Alert en je bewust van het feit dat je constant risico loopt. Onrustig en ook veel hoofdpijn. In het weekend vind ik dan ontspanning in mijn hobby. Heerlijk!
Ik realiseer mij ook dat ik nog werk heb hoor!De omstandigheden zijn gewoon best lastig nu.

Hoe gaat het met jullie in deze onzekere tijd?

Blijf gezond allemaal! Lieve groetjes Cornelie

14 opmerkingen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaarten en wat zijn die molletjes leuk. Gaaf zoals je het ondergrondse tafereeltje gemaakt hebt en ook de shaker-tag is super. Hier wordt je ook blij van bij het kijken naar hoor Cornelie. Ik begrijp je "spanning" onderhuids hoor. Inderdaad die alertheid is vermoeiend vind ik. Sterkte tijdens het werk.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Die molletjes zijn echt superleuk! De shakerkaart is mij favoriet. Ik zie ‘m gewoon boven komen die mol, om zich heen kijken en dan zeggen ‘hi’. Te leuk.

Rhodé zei

Echt te gek, jouw kaartjes! Ze zijn superleuk, die molletjes! Wat je over je werk en het ontspannen schrijft, herken ik helemaal. We zitten echt in een andere situatie en dat is enorm wennen en schakelen. Knutselen is dan heerlijk als ontspanning. Ik doe het nu ook wat vaker, juist omdat ik het even nodig heb. Maar de onrust zit er toch, he?! Sterkte, hoor!

Je@net zei

Ja, die onrust raken we voorlopig nog niet kwijt, ben ik bang.
Fijn dat we dan afleiding kunnen vinden in het kaarten maken. En deze kaarten zijn echt super gaaf geworden, Cornelie!

!neke zei

Wat zijn ze leuk !!!!!
En afleiding in het kleuren en het daarna verwerken in deze leuke
kaarten is top !

groeten Ineke

GerJanne zei

Oh wat is dit weer enig!! De molletjes onder de grond zijn tof. Maar de schudkaart met de mol die even boven komt vind ik echt helemaal te gek. Zo gaaf! Lekker dat het kleuren ontspanning geeft. Hier ook hoor, maar ook het kaarten maken an sich.
Hier is het rustig tot nu toe...Sterkte weer met werken. Met anderhalve meter afstand moet het goed komen! Het blijft onnatuurlijk, dat wel.

Marfien zei

Leuke kaartjes maakte je met deze familie, gezellig daar onder de grond

Marjan zei

Alle twee helemaal top!!

Martha zei

Hoi hoi Cornelie
Wat een leuke molletjeskaarten heb je gemaakt, zo leuk dat schudkaartje!
Ja ik begrijp je spanning, als ik werk heb ik dat ook en zeker als er nu meer collega's uit gaan vallen....
Veel sterkte voor jullie!
Liefs Martha

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuk deze mollenkaartjes! Vooral die twee onder de grond vind ik echt super leuk bedacht!
Ik vind het ook best eng om de deur uit te gaan, blijf zoveel mogelijk thuis. Ook niet altijd fijn maar wel veiliger. Alex gaat wel gewoon naar kantoor en af en toe ben ik daar ook wel jaloers op, zeker aan het einde van een werkweek dan ben ik het thuiszitten echt helemaal zat. Maar ja, er zijn ergere dingen, zolang we gezond blijven mogen we niet klagen...

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke kaarten met deze schattige molletjes. Heel toepasselijk in deze tijd. Veel sterkte en groetjes Marja.

Ellen zei

Geweldig leuk hoor de molletjes...super gave kaartjes!
Sterkte hoor en respect!
Groetjes Ellen

Jantine zei

Wat een leuke molletjes, om op te vreten! Leuke kaartjes heb je er mee gemaakt.
En lekker om te kunnen ontspannen met de hobby. Ik lees vrij veel momenteel. Mijn werk vraagt ook wel veel, af en toe.
Groetjes en sterkte!
Jantine

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'

Back to Top