Cornelie & Nicole's Swap Saturday!

Hoi!!

Daar zijn we weer!! Met weer een nieuw Swap pakket bomvol kleurtjes!Om de donkere dagen mee door te komen ;-))

Het eerste thema is;

"Color my world" ... in de breedste zin van het woord!


Ik had een jarige collega en we gaven haar met z'n allen een cadeaukaart van een leuke winkel bij ons in de buurt. Met dat idee in mijn hoofd heb ik deze kaart gemaakt.
Deze mal van MFT heb ik al vaker gebruikt. Zo leuk!
Voor de achtergrond heb ik het watercolor papier gebruikt en voor het klepje het transparante bolletjes sheet. 


Als je het klepje open maakt, staat er deze tekst. Wel zo toepasselijk!


Natuurlijk aan de binnenkant nog een paar ballonnetjes gestempeld.


Het pakket van deze keer!
Klik om een kijkje te nemen bij Nicole!


Volgende maand komt er weer een nieuw bericht!

Gezellig weekend!

13 opmerkingen

Je@net zei

Wauw...wat een leuke manier om een cadeaukaart te geven, Cornelie. Echt een heel supergave kaart geworden!

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje, heel vrolijk in deze zachte kleuren! Fijn weekeind gewenst, groetjes Linda

Jantine zei

Leuke vrolijke kaart, Cornelie!
Leuk pakket is het ook.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke manier om een cadeau-kaart te geven/krijgen Cornelie. Superleuk gemaakt en die tekst is inderdaad ervoor gemaakt. Gaaf dat venster om er een schudkaart van te maken, hier wordt een mens blij van.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Super gaaf kaartje heb je gemaakt...heel vrolijk!
Groetjes Ellen

Martha zei

Hoi hoi Cornelie
Wat een leuke kadokaart heb je gemaakt heel vrolijk!
Liefs Martha

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk kaartje maakte je voor je collega! Dat klepje is een leuk verassingselement zeker met het shakertje en de tekst erachter. Bij mij wilde het nog niet zo vlotten ik denk dat het inderdaad ook met de kleuren te maken had. Gelukkig kan ik nog twee pogingen doen ;-) Fijn weekend!

GerJanne zei

Wat een ontzettend mooi pakket en wat is je kaart voor je collega geweldig! Zo verrassend. Heb je vast met heel veel plezier gemaakt! De tekst is ontzettend leuk en toepasselijk voor een cadeaukaart.

Rhodé zei

Je hebt weer een leuk, kleurrijk pakket bedacht! En je kaartje is top! Volgens mij heb je er allerlei verschillende soorten shakermateriaal in gedaan. Schudden maar ;)

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd ! mooi gemaakt
grtjs,martina

Marjan zei

Gaaf Cornelie, een erg mooie kaart!

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'

Marie Anette Olsson zei

Hallo allemaal, ik ben blij om mijn getuigenis te delen van een sterke spreukmaker genaamd Dr Mustafa. Ik ben Marie Anette en ik woon in Denemarken, mijn man en ik hadden een beetje ruzie en hij verliet mij en de kinderen voor een andere vrouw, ik hou zoveel van hem dat ik online naar hulp zoek en ik zag veel getuigenissen van mensen over hoe Dr. Mustafa hielp hen en kwam met positieve resultaten zoals echtscheidingen, kanker, spirituele problemen en voor Barrens om te bevallen en anderen. Dus ik mailde hem en vertelde hem mijn probleem en hij gaf me instructies die ik volgde en na 48 uur later kwam hij thuis om vergeving te smeken en nu leven we gelukkig samen, allemaal dankzij dr. Mustafa voor het herstel van mijn huwelijk. Voor een ieder van jullie die een soortgelijk probleem hebben, neem vandaag nog contact met hem op voor hulp, hier is zijn persoonlijke e-mail: - dr.mustafa86@yahoo.com of Whatsapp hem op +37258436980

Back to Top