Liftkaart #138


Hoi!!

Er gaat weer een nieuwe Liftchallenge van start en deze keer heeft Marjan de challenge bedacht. Weer een hele leuke!

De bedoeling is;

Maak een kaart met een landschapje in een kader. Het landschap mag er ook iets buiten komen.



De valkuil voor mij was om dezelfde stijl te gebruiken als de voorbeelden, maar ik wilde graag mijn eigen stijl aanhouden. Daar moest ik even over nadenken hoe ik dat zou opbouwen én op zoek tussen mijn stempels...



Uiteindelijk heb ik eerst de achtergrond gemaakt met Distress Inkt in een kader. Daarna heb ik met meerdere sets van Paper Trey Ink alle losse elementjes erin gestempeld. 
Het autootje heb ik uitgeknipt en naar de voorgrond gebracht.
Buiten het kader heb ik bewust voor gekozen, want dat vind ik altijd erg mooi.

Hier de inspiratie voorbeelden;




Marjan heeft zelfs twee voorbeelden!

Het is erg leuk om te doen. Lees alle ins and outs op het liftblog!

Veel plezier weer met liften!

Groetjes Cornelie

12 opmerkingen

Marjan zei

Super vind ik jouw kaartje, Cornelie! XX

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje Cornelie! Weer een hele andere benadering van de challenge, leuk is dat. Ik 'zei' het net ook al bij Marjan dat het zo fijn is dat we altijd wat meer tijd krijgen voor de challenge. Zo kan ik er eens goed over nadenken!

Jantine zei

Prachtig, Cornelie! Leuke liftchallenge weer!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Mooie voorbeeldliftkaart!
Nancy

Dora zei

Prachtig.

Je@net zei

Echt een super leuke kaart, Cornelie!

Danielle zei

Erg leuk gedaan, inderdaad wel echt jouw stijl! Ik vind het een echte challenge, zal er eens over gaan denken....

Maria V zei

Nou, jij heb er een mooie eigen draai aangegeven. Prachtige kaart. Complimenten.

Rhodé zei

Originele challenge! En jouw kaartje is er echt een leuke uitwerking van. Inderdaad een goed idee om het autootje er juist buiten te laten vallen. En je boompjes ook voor de helft. Dat geeft net even dat extraatje aan je kaart.

Marfien zei

Heel leuk gedaan, zie zomaar ineens een ouderwetse vorm van windenergie, mooie kleuren bij elkaar

Colien zei

Wat een gaaf kaartje, erg leuk! Toffe challenges zoeken jullie altijd uit, ik ga weer mijn best doen om mee te doen!
grtz Colien

Ellen zei

Geweldig zoals jij je eigen draai hebt gegeven aan het landschap-in-kader. Het autootje en de weg zijn echt superleuk. Mooi ook dat er twee bomen buiten het kader vallen.

Back to Top