Jongenskaarten!

Hoi!!

Gezellige kerstdagen voor iedereen!
Wij houden een relaxte kerst, even bijtanken en genieten van elkaar! Afgelopen maand bestond uit werken, eten, slapen, werken enz... Nu ook weer tijd voor m'n hobby. Heerlijk, dat geeft mij weer nieuwe energie.
Het eerste kaartje maakt ik al even terug voor Tim. Hij werd 04 december alweer 16!
Een stoere kaart moest het worden.


De cirkels heb ik met 3d op elkaar geplakt voor een beetje diepte.
Natuurlijk een shaker gedeelte voor wat feestelijkheid ;-)

Er bleven restjes op mijn bureau liggen en daar wilde ik graag nog een kaartje mee maken. Aan het einde van deze maand hebben wij nog een jarige, ook een jongen, dus dat moest het worden!


Cirkels gebruik ik graag op kaarten. Dit werd een verzameling van restjes, en nog een aanvulling met de stempels van Different Colors en deze heb ik uit geponst.
Tekst, wat bling en klaar.

Vandaag staat er ook niets op het programma. Niets moeten, zo, daar ga ik van genieten!

Ik wens jullie een fijne 2e kerstdag!

Groetjes Cornelie


7 opmerkingen

Rhodé zei

Toffe kaartjes! Niet eenvoudig om voor tienerjongens een kaart te maken, maar dit zijn toppertjes. Jouw kerst klinkt goed. Lekker rustig aan en je niet gek laten maken. Wellicht vind je vandaag nog wat knutseltijd: dan is de dag helemaal perfect ;)

Ellen zei

Heerlijk vooruitzicht, niets moeten! Das nog eens relaxt om zo de kerst door te brengen. Jouw kaarten zijn weer prachtig. En lekker stoer. Nog gefeliciteerd met jouw Tim, zestien al weer.
Geniet nog lekker verder van een gezellige, ontspannen tweede kerstdag!

Dora zei

Twee prachtige stoere kaarten. Heerlijk hé, in dat relax modus. Genieten. Nog gefeliciteerd. 16 Jaar. Wat worden ze toch snel groot. Nog fijne dagen toegewenst.

Colien zei

Mooie, stoere kaarten! Heerlijk even niks, fijn om even tijd voor jezelf en elkaar te hebben....
grtz Colien

Nota Bene zei

Heel leuk, deze kaarten. Lekker stoer voor deze jongens - echt geen makkelijk publiek om kaarten voor te maken, vind ik.
Geniet van je vrije tijd!
Groetjes, Nele

Nelleke zei

Ik geniet altijd van jou creaties, zoals deze. lekker stoer en fris. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke

Nicole Parmentier zei

Deze had ik ook nog gemist. Wat een leuke jongenskaarten! En proficiat met Tim!! 16 alweer, wat gaat dat snel hè. Superleuk 'sweet 16' kaartje heb je voor hem gemaakt!

Back to Top