Liftchallenge #136

Hoi!!

Een nieuwe Liftchallenge gaat van start op ons Liftblog. Alweer de laatste van dit jaar! Dan houden we even een pauze om in het nieuwe jaar weer fris van start te gaan.
De kaatste challenge zocht Marjan uit en was er één naar mijn hart.
Ik ben fan Van Jennifer Mc Guire en interactieve kaarten vind ik super leuk om te maken. 
Sterker nog ik was van plan om hier een workshop van te maken...


Ik koos voor een set van My Favorite Things. Dit IJsbeertje is zo leuk met zijn winterkleding!
Gekleurd met Copic's en een papier lijn van even terug erbij gepakt.
De hengel is een stans van Taylor Expression en het visje komt weer van een andere set van MFT.
Teksten op rood cardstock gestempeld voor een beetje pit.


Het idee voor deze challenge is van;
Voor een filmpje met uitleg, klik op de link!



Wanneer je de kaart openklapt, 'popt' het IJsbeertje naar voren. In de kaart heb ik de iglo nog gestempeld en met een stencil sneeuw gesponst.
Niet moeilijk te maken, leuk effect!

De challenge loopt tot vrijdag 14 december 18.00 uur.

Veel plezier met maken en wij kijken weer uit naar jullie inzendingen!

Groetjes Cornelie

6 opmerkingen

Irene zei

Super leuke challenge weer en keigaaf kaartje Cornelie!

xx Irene

Jantine zei

Wat een geweldig kaartje, Cornelie. Echt een leuk effect.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en de challenge is super. Ik ga me er eens over buigen...

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuk dit! Gave challenge en top voorbeeldje!! Heel veel zin om mee te doen!

Nelleke zei

Dit is een leukerd zeg! Ik zie dat je hetzelfde papier gebruikt heb als ik, die is ook zo mooi. Groet, Nelleke

Marjan zei

Topkaart, Cornelie, vind hem zo leuk!!

Back to Top