Cornelie & Nicole's Swap Saturday!




Hoi!!

En...hier was ik alweer met een berichtje met de Swap van Nicole en mijn persoontje!
Deze keer hadden we het thema 'Leef je uit'! Oftewel doe en maak wat je leuk vindt!


Ik had deze al gemaakt, ook dit scootertje vind ik weer té leuk! Dus gestempeld, gekleurd, laagje Nuvo clear Drops voor glans en uitgeknipt.
Beweging wild ik in de scooter. Niet zomaar heen en weer, maar spectaculair ;-))
Vandaar dat ie over de kop vliegt! Een salto, echt wel awesome!


Dessin papiertjes uitgezocht bij elkaar, nu wat anders als het groen erbij zoals de vorige keer, maar lekker fris en een tikkie stoer met het zwart. Het rood komt weer terug in het Bakerstwine. Sterren van het stickervel gebruikt, net als de tekstjes. 

Schudmateriaal, zat ook in het pakket! Daar zit ook een tikkie roze in, maar vond het zo wel kunnen bij elkaar. Kaart beplakt met dessinpapier. Mooi neutraal. Uit donkerbauwe dessinpapier de tekst gesneden en daar het schudgedeelte van gemaakt. Op een sticker een tekstje gestempeld om samen met de 'Yes' button en 'birthday' een zin te maken.


Nog twee banner stickers gebruikt om het iets speelser te maken.
Voor mij doen al veel stickers gebruikt! Ik val altijd voor die sticker vellen, maar blijf het lastig vinden deze te gebruiken... 


Dat was het alweer! Wat zal Nicole gemaakt hebben??
Ik gok iets met handlettering...leef je uit...en daar is Nicole echt een KEI in!
Ik ga snel kijken... Volgende post hebben we volgende maand op
zaterdag 15 september!

Groetjes Cornelie



13 opmerkingen

Je@net zei

Je hebt er weer twee super leuke kaartjes van gemaakt, Cornelie!

Rhodé zei

Je kaartjes zijn echt heel leuk geworden, Cornelie! Ik vind het knap hoe je al die stickers weet te gebruiken. Ik zou me er echt geen raad mee weten, ook al zien ze er heel leuk uit. En je scooter over de kop is echt geweldig!

femke zei

Heey Cornelie,

dat zijn 2 geweldig gave kaartjes geworden!!!

groetjes Femke

Irene zei

Ze zijn weer enig Cornelie!

XxIrene

Nicole Parmentier zei

Nee geen handlettering bij mij vandaag. Ik heb het Ali Edwards laten doen ;-) Weer enorm genoten van het 'spelen' met dit leuke pakket. Jij ook zo te zien!! Wat gaaf weer! Vooral je stoere scooter! Hij maakt zelfs een looping ha ha. Echt superleuk gevonden weer! Geniet lekker van je vakantie, je hebt het dubbel en dwars verdiend!

GerJanne zei

Wat leuk die scootercard! Enig dat hij over de kop gaat.
Het pakket is ook zo leuk. Bij Nicole zag ik ook heel wat moois...

Lenet zei

Wat een super leuke kaartjes!.

Nancy Soetaert zei

superleuk gespeeld met het scootertje en de rest van je materialen! Heel leuke kaarten!
Fijne zondag
Nancy

Colien zei

Twee mooie kaartjes! Grappig dat je scooter een looping maakt en het schudkaartje is stoer, tof hoor!
grtz.Colien

Mariken zei

Aah die scooterkaart van jou is tè gek, zo leuk gevonden! En ook je tweede kaartje is tof, ik zit weer te genieten van al jullie moois! Wat is swappen toch gezellig hè!? Fijne zondag!

Marjan zei

Kom net bij Nicole vandaan. Hier bij jou ook gave kaarten! Ook even terug gescrold, want heb heel lang geen blog gezien. Een sliderkaart heb ik nog nooit gedaan, top is deze met dat rode scootertje!

Ellen zei

Wat een gave kaarten zijn dit. Leuk, allebei. Maar die scooter... echt geweldig! Hoe verzin je het?!

Jantine zei

Je kaartjes zijn heel erg leuk!
Groetjes,
Jantine

Back to Top