Circle stamping


Hoi!!

Een weekje geleden zag ik bij Rhodé een leuke techniek voorbij komen. Ze had hierover ook een oproep geplaatst, maar deze had ik gemist aangezien ik maar weinig blog de laatste tijd.
Maar ik vond het toch leuk om deze techniek ook eens te proberen en dan naar het blog van Rhodé te linken, zodat als je dit nog niet hebt gezien de kaarten van Rhodé ook kunt zien. Een heleboel verschillende heeft ze gemaakt!


Ik heb kleine stempeltjes van Paper Trey Ink gebruikt. Het zijn eigenlijk stempeltjes om op naamkaartjes te gebruiken, maar juist doordat ze zo klein zijn, goed voor deze techniek te gebruiken.
Het geheel weer op een stukje ribbelkarton geplakt. in het kader van 'Use your stuff'.


Een linkje voor deze techniek vind je op het blog van Rhodé, daar zie je hoe je een mal hiervoor maakt en ik vond nog iets met deze techniek op het blog van Jennifer McGuire, zij werkt met bestaande mallen, maar het is makkelijk dit zelf te doen.
Erg leuk om te maken!

Groetjes Cornelie

12 opmerkingen

Mariken zei

Heel mooi, en wat een toffe techniek. Dit staat nog op m’n to-do lijstje...

Nancy Soetaert zei

Ik heb dit rond stempelen onlangs ook uitgeprobeerd, heel leuk he!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze geworden, ik denk wel een beetje verslavend nu, niet ?
=)
grtjs,martina
x

Danielle zei

Ik ben er ook mee aan de slag gegaan en vond het ook al zo leuk! Jouw kaartje is erg mooi geworden, leuke stempeltjes!

Nicole Parmentier zei

Wat een lief kaartje! Ik zag het techniekje voorbij komen maar ben er nog niet aan toe gekomen. Stempelen en bloggen staat even op een lager pitje... komt wel weer ;-)

Jantine zei

Leuk effect, Cornelie! Mooi fleurig kaartje!
Groetjes,
Jantine

Je@net zei

Wat mooi gedaan. Erg lief kaartje, Cornelie!

Colien zei

Wat gaaf! Heb deze techniek al veel voorbij zien komen, hoop er ook aan toe te komen, want het geeft echt een mooi resultaat....
grtz. Colien

GerJanne zei

Ah ja, zag ik ook al vaak voorbij komen en vanavond kreeg ik opeens een ingeving...binnenkort mee aan het experimenteren. Jouw kaartjes zijn heel geslaagd. Mooie stempeltjes!

Marjan zei

Net als jij ook weinig tijd voor bloggen en hobbyen, maar heb dit ook gezien, Ook nog iets wat ik wel wil doen. Jouw kaart is lief en mooi, schattige kleine stempels en zeker erg goed voor deze techniek. Goed weekend, Cornelie X

Ellen zei

Gave techniek en een hele mooie uitwerking! Die kleine stempeltjes zijn perfect voor dit cirkelstempelen.

Rhodé zei

Ik wist zeker dat jij iets moois zou gaan maken met deze techniek. En jawel, hoor! Leuk ook dat jij het op een rechthoekige kaart verwerkt hebt.

Back to Top