Workshop 'Scrappen in een lijstje'

Hoi!!

Over een paar uurtjes cross ik weer richting Bovenkarspel om een workshop 'Scrappen in een lijstje ' te geven. Op een gegeven moment ben ik dit gaan doen en heb er echt lol in. regelmatig maak ik voor mezelf thuis een nieuwe LO. Met een leuke, grappige, lieve of mooie foto, en vaakpas ik het seizoen er op aan. Zo creëer je weer een totaal nieuwe sfeer in huis!
Deze LO heb ik dus aan de lente gekoppeld, en tevens een van mijn voorbeelden voor straks met de workshop. 


Deze foto vond ik op Pinterest, heb ik in een klein formaat uit geprint en de collage om heen gemaakt.


Daarnaast nog een grote LO, met nog twee foto's in dezelfde kleurstelling en waar je de voorjaars kriebels van krijgt.
Op deze manier maak ik dan een gezellig geheel op mijn kast.

Maar ook leuk om je vakantie herinnering in te maken (lekker nagenieten) of een kraamcadeautje te maken. Kijk dat heb ik ook voor Nadine gemaakt ;-)


Nou ja zo dus ;-)
Vandaag gezellig workshoppen en gaan we een mooie lijstje maken!
 Wat ga jij vandaag doen?

Fijn Paasweekend in ieder geval!

Groetjes Cornelie




12 opmerkingen

Aletta zei

Ohw... wat mooi weer Cornelie, zo mooi strak afgewerkt (zoals altijd:) en daar hou ik zeker van !

Scraptastisch zei

Supergaaf Cornelie! Je lijstjes zijn enig om te zien en wat zullen de dames plezier hebben van de workshop! Ik mag vandaag werken Cornelie.
Fijne dag en paasdagen, groetjes van Gerie

Marjan zei

Heel mooi, allebei je creaties!

!neke zei

Prachtige creaties weer Cornelie !!!
Succes met de workshop !

Marlieke zei

Supermooi! Veel plezier met de workshop! Maar dat komt vast goed!
Ik had ook scrappen gepland voor vandaag, maar helaas...ik kom tot niks. Het lukt even niet.

Ellen zei

Oh ja, zo zijn LO's eigenlijk wel heel erg leuk! Gaaf om je lijstjes regelmatig van iets nieuws te voorzien. Zo creëer je steeds een andere sfeer. Veel plezier met de workshop!

mirjam's paper- passion zei

het was een reuze leuke workshop, en wat altijd zo gaaf is om te zien, iedereen maakt iets anders, top
groetjes mirjam

GerJanne zei

Dat ziet er weer heel leuk en mooi uit! Echt leuk idee om het af te wisselen aan de muur! Wat ik doe vandaag? In chronologische volgorde vanaf 0:00 uur: werken, slapen, eten, freubelen, bloggen, eten, slapen en werken. Ja en dat allemaal in 24 uur ;-)
Groetjes,
GerJanne

Christine zei

Prachtig gedaan en veel fun op de workshop!
Liefs
Christine

Colien zei

Heel gaaf, wat mooi! Het was echt workshop-weer vandaag, hopelijk hebben jullie net zo genoten als wij.
grtz. Colien

angeleef zei

Wat mooi seg! Dat scrappen in een lijstje heb ik ook al een aantal keer gedaan. Meestal met geboortes. Nooit aan gedacht om dat in thema te doen om je huis op te fleuren eigenlijk. Tof dat je daar zo steeds je eigen stijl en draai aan kan geven!
Dat kraamcadeautje is ook al zo prachtig. Maar om toch heel even moeilijk te doen... Moet dat bolletje niet boven de 'i' hangen in plaats van boven de 'n'? Misschien is het mijn beroepsmisvorming die hier eventjes de kop opsteekt. voor de rest is het allemaal heel mooi en zacht geworden!
Groetjes
**Evi**

Angelique zei

Prachtig is dit, nooit aan gedacht om zelf een lijst zo mooi in te vullen. En wat leuk dat je hierin workshops geeft. Lief zo'n geboorte cadeautje.
lieve groetjes Angelique

Back to Top