Use your stuff!

Hoi!!

Als een blok ben ik gevallen voor het merk Concord & 9th! Wat een mooie materialen hebben zij!
Vandaag een kaartje met een van de sets hier op mijn blog. Morgen plaats ik er nog twee op het blog van 'Bij Oma Dee'.


Deze stans bestaat uit 1 deel. Ik heb deze uit verschillende kleuren Cardstock gesneden en ook Vellum voor de vaas. Deze diverse delen heb ik los geknipt en zo weer een geheel van gemaakt. Even een klusje, maar ik vond dat wel zo leuk het op deze manier te doen.


Ik heb mezelf voorgenomen materialen en spullen die ik al langere tijd heb, nog steeds mooi vind, maar eigenlijk weinig pak, meer te gebruiken in combinatie met nieuw gekochte spulletjes. 
Op deze kaart weer een brad gebruikt als hart van het witte bloemetje.
Morgen bij de andere kaarten (Bij Oma Dee)nog meer 'vergeten' materialen gebruikt.
Ik krijg er helemaal plezier in!
Ook mijn dessinpapier (ik kan zelf een winkeltje beginnen hihi) wil ik meer gebruiken. Ik gebruik het vaak, maar een klein strookje. Ook dat wil ik weer meer gebruiken, ik heb nl. écht een zwak voor dessinpapier!

Dus dat  is mijn voornemen

'Use your stuff!!'

En jullie? Hoe werkt dat bij jullie? Doe je mee?
Geen verplichtingen, gewoon even prikkelen om je spullen te gebruiken en dit in combinatie met nieuwe materialen maakt het nóg leuker. Goed idee?
Wel leuk om dan de kreet 'Use your stuff 'te gebruiken ;-)
Ik ben benieuwd!



Gezellige dag verder!!

Groetjes Cornelie

21 opmerkingen

Evy G zei

Wat ben ik blij om dit te lezen! Daar herken ik me helemaal in! Afgelopen weekend heb ik mij oude i&p's erbij genomen en alle restjes opgebruikt in kleine 10x10 kaartjes. De pakketjes zijn nog niet op, maar mij restjes zijn al weggewerkt en dag is ook veel. Net als jou ben ik verslaafd aan paperpads. Ik vind het stiekem gewoon al fijn om er in te bladeren 😂 Misschien moeten we onszelf eens uitdagen en een nieuwe paperpad eens volledig opmaken binnen ern maand? Of pas een nieuw papiertje kopen als een oud op is? (Pure horror 😉) In ieder geval vind ik je kaartje super! De stans is echt prachtig, goede aankoop! Ik ben benieuwd naar je kaartjes van morgen.

Nadine zei

Hi wat een mooi kaartje! echt voor de lente. Ik vind je tip om your stuff te usen een goede. Heb laatst die zolder weer eens opgeruimd en veel restjes weggegooid, want ik ga het toch niet meer gebruiken. Ik ga voor de maand april in mijn PL-album eens oud papier gebruiken, want ik kon geen geschikte paper pad vinden. I'm in!

Mariken zei

Volgens mij krijg je hier heel veel de reactie: dat herken ik ook...en daar hoor ik bij! Wat een spullen, en wat gebruik je allemaal te weinig of niet. Goed idee van jou!! Je kaartje is super, inderdaad een prachtig merk. Ben benieuwd naar je volgende twee kaartjes!

Marfien zei

Leuke kaart, ik zie er niks van dat je oud papier gebruikt hebt :-), wie weet dat nou? Mijn probleem is meer dat ik het zo zonde vind om de schaar erin te zetten, ik heb dus veel "kijk" papier
Ik beloof dat ik meer ga gebruiken van dat mooie spul . . .

Dora zei

Prachtige kaart. Je hebt heel mooi gewerkt met stansen.
Ik heb er ook moeite mee met nieuwe materialen, om die te gaan gebruiken. Zo heb ik nieuwe stempels, en nog niet gebruikt. Kijk er wel heel vaak naar...maar uiteindelijk wordt het toch een oudere versie...raar hé.

Je@net zei

Super mooi kaartje, Cornelie!
En wat een herkenbaar verhaal. Denk dat ieder van ons een flinke voorraad spulletjes heeft liggen. Er komt tenslotte elke keer weer zoveel moois uit, dat gewoon niet mág ontbreken in je kast. Of het nu stempels, papiertjes of embellishments zijn...hebbuh hebbuh hebbuh!
Haha, goed idee om deze uitdaging dus maar eens aan te gaan!

Ellen zei

O jaaaaa, ook hier heel veel spullen die niet of nauwelijks gebruikt worden (shame on me). Goed idee to use your stuff. Jij hebt alvast een goeie combi van oude en nieuwe stuff gemaakt. Prachtige kaart met die bloemen erop.

Irene zei

Top kaart Cornelie en verder: ik doe al zo lang als ik freubel niet anders....goud van oud combineert perfect met nieuw!

xx Irene

Linda Visser - van der Velden zei

Nee je bent echt nieeeeet de enige! Ik heb een zwak voor papierblokjes, stansen, alles... oei. Kan al zo blij worden van het bekijken van nieuwe spulletjes :). Meestal houd ik ze wel apart totdat ik ze een keer gebruikt heb en dan verdwijnen ze tussen de rest. Ik probeer wel af en toe juist iets "heel" ouds te combineren met iets nieuws. Of ik pak er eens iets bij en 'verplicht' mezelf daarmee iets te gaan maken. Soms heb ik wel eens twijfels als ik me bedenk hoe weinig ik sommige spullen pas gebruikt heb (hoe leuk ze ook zijn!) en ja, ik kan het dan ook echt niet laten wéér iets nieuws te kopen want ook dat is weer zo leuk :D. Haha, ik denk dat je hem wel snapt. Maar ik ga met je meedoen, weer een keer extra mijn best doen mijn 'stuff' te gebruiken. Wordt genoteerd! Succes ook! Groetjes, Linda

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje Cornelie!! Prachtige stansen! EN leuk dat vellum voor de vaas!
Ja, vorig jaar was dat het voornemen van Nelleke en mij om op elke kaart iets te gebruiken dat we nog hadden liggen. Het lukt aardig moet ik zeggen. Alleen de paperblocs raken niet op. Ik heb in 6 jaar 1 op gemaakt en ben nu met de tweede bezig. Nog een paar restjes en het is schoon op. Zou het soms komen doordat ik regelmatig nieuwe koop? (Hahahaha, retorische vraag) Maar er liggen hier ook stempels, stansen, embellies, nog nieuw. En zo is het: de vergeten spullen zijn dan opeens weer nieuw...ook gaaf!
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Hele mooie kaart, mooie bloemen en leuk die vellum vaas. Ik denk dat we het allemaal wel herkennen dat er zoveel ligt dat we nog niet gebruikt hebben of veel te weinig. Ook ik ben al een tijdje bezig om iets uit de kast te gebruiken. Mooie kreet: "USE YOUR STUFF!!!"
lieve groetjes Angelique

Stella zei

Dat is echt een een tóp combi van oud en nieuw. Gaaf Cornelie!
Ik sluit mij aan bij alle anderen die al een reactie hebben achtergelaten. "Use your stuff" is echt de perfecte kreet:). Mijn hobbykamer barst zo ongeveer uit zijn voegen. In de loop der jaren heb ik aardig wat gekocht:) Ik doe mee; ik zal de kreet ook gebruiken als hashtag #useyourstuff op Instagram:)

Danielle zei

Je kaartje is prachtig, mooi om zo met verschillende kleuren te werken Cornelie! Ik heb eigenlijk ook echt veel te veel spullen liggen, dus ik ga aan je denken als ik mijn kamertje weer in duik de komende dagen!! Use your stuff!!

Sarah - Crea S zei

Weer een heel leuk kaartje Cornelie! Haha, je bent echt niet de enige hoor! Ik ben altijd bang om dat mooie dp te gebruiken, maar eigenlijk is dat ook jammer, want dan blijft het daar maar wat in je kast liggen... De oude spulletjes op gebruiken is al een tijdje mijn doel, alleen lukt het niet echt :) !

Jolanda zei

Heel herkenbaar! Ik ben vanmorgen aan de slag gegaan met mijn spulletjes.
Leuk om een beetje uitgedaagd te worden. Kom je even langs op mijn blog?

Colien zei

Mooi gemaakt, tof om oude materialen weer nieuw leven in te blazen!
grtz.Colien

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje, deze stanzen zijn echt heel leuk! En je hebt gelijk wat betreft die oudere spulletjes. Met al die nieuwe releases zou je ze bijna vergeten.. zonde! Ik doe mee hoor!!

Nelleke zei

Van de week zag ik iedere keer de kreet use your stuff. En ik dacht daar moet ik meer van weten. Leuk idee. En ja ook hier ligt genoeg. Sommige dingen gebruik je gelijk, anderen blijven liggen. Van de week dan weer wat afdrukjes gebruikt die er al een tijdje lagen. Met GerJanne en Leny gaan we de uitdaging aan om van wat oudere spulletjes, kaarten te maken. Daarom drie pakketjes gemaakt. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik zag dat ik geen volger was van jou en dat nu geworden. Succs. Groetjes Nelleke

Dotty Jo zei

Beautiful card, such a lovely mix of dies and colours! Your cat is the twin of my cat! Jo x

Margot zei

Wat een te gekke stans, wil ik ook!!!!

Gerrina zei

Vandaag een post op mijn blog gezet met jou motto, een link en het logo van use your stuff...

Back to Top