Card in a Box workshop

Hoi!

Omdat de winkel waar ik werk, Smaak Enzo in Heerhugowaard, 10 jaar bestaat, was er feest, en daar heb ik een passend kaartje voor gemaakt.
De Card in a box vind ik voor iets feestelijks altijd erg leuk, omdat als je deze uit de envelop haalt het echt een verrassing is!


Omdat deze echt niet zo moeilijk is om te maken, maar wel super leuk, en ook op heeeel veel verschillende manieren, ga ik daar een workshop in geven bij 'Bij Oma Dee'.
Deze willen we in de maand mei gaan geven, de precieze datum zien jullie vanzelf op de facebookpagina van 'Bij Oma Dee' verschijnen, en ook op de website.



Dit is alvast 1 uitwerking, maar voor de workshop maak ik paar andere voorbeelden.


Het is niet alleen een feestje om te maken, maar vooral ook om te krijgen!
Houd de website van Miranda in de gaten, daar komt de workshop binnenkort op te staan! 

Leuk als je weer langs kwam,

groetjes Cornelie

5 opmerkingen

Maria V zei

Wat een verrassing komt er uit deze box. Heel leuk en mooi gedaan. Hier verras je echt iemand mee. Fijn weekend.

Danielle zei

Prachtig gedaan, vind 'm ook altijd leuk! Ik ben toevallig van de week aan een paas/voorjaarsversie begonnen :-) De jouwe is super leuk voor het jubileum!

Ellen zei

Nog nooit eentje gemaakt, maar ze zien er altijd heel feestelijk uit, die cards in a box. Jouw versie is ook weer supermooi. Leuk dat je een c-i-a-b workshop gaat geven. Wordt vast een succes.

GerJanne zei

Prachtig zeg! En altijd leuk inderdaad. Heb er al heel wat gemaakt met jouw tutorial ooit! En elke keer is men er enthousiast over. Mijn collega, voor wie ik er al 3 heb gemaakt noemt het een stoeltjeskaart. Grappig, hè?
Groetjes,
GerJanne

Scraptastisch zei

Dit viel vast in de smaak Cornelie!!! En je thema hartstikke leuk aangepast met dit model, blijft heel leuk om te zien en om te maken! Ben nog steeds niet bij je geweest bij Smaak en Zo hè! Gaat vast een keer gebeuren!
Fijne zondag en groetjes van Gerie

Back to Top