Bon Voyage 3!

Hoi!!

Ik ben nog even verder gegaan met het pakketje van Studio 92!


Het loonzakje heb ik opgepimpt met het zonnetje (voorzien van wiebeloogjes), label (met tekst van Every Dee stamps), en nog een restje van het dessin papier. Op het loonzakje nog zonnestralen gesponst. Een leuke manier om iemand een zakcentje mee te geven op vakantie! 


Dit Beetletje is voor mij natuurlijk onweerstaanbaar! De vorige keer heb ik daar ook een vb. mee gemaakt, en ook nu kon ik het weer niet laten. Klik hier als je dat ook even wilt bekijken! Mensen die mij op Pinterest volgen zullen dit wellicht van mij weten!
Papier is uit mijn eigen voorraad, net als de vroom vroom tekst.
Ik heb de Beetle lichtjes gegeven d.m.v. glitter enamel dots van Doodle Bug.


Bij de volgende drie kaartjes was het dessinpapier uit het pakketje het uitgangspunt. Dit heb ik uitgesneden, om zo verder m'n kaartje op te bouwen.


Zo ook bij deze twee kaartjes. Verdert eenvoud troef ;-)


Genoeg mogelijkheden met de kits van Studio92!

Fijne zondag verder!

Groetjes Cornelie

7 opmerkingen

Colien zei

Wat een mooie serie weer, echt gaaf! Snap dat je blij bent met zo'n pakket!
grtz. Colien

Stella zei

Cornelie wat gaaf!

Alina zei

super mooi zijn ze, Cornelie!

!neke zei

Heel mooi weer allemaal Cornelie !
Die VW is helemaal top !!!!!

Larissa zei

Stuk voor stuk erg leuk!
Wat kun je veel met zo'n tof pakket!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige serie kaarten Cornelie. Die beetle is wel errug gaaf ;p
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Je laat hier wel even zien hoe veelzijdig het pakket is. Wat een boel leuke dingen heb je ermee gemaakt. Echt tof.

Back to Top