Uitproberen...

Hoi!!

Als eerste sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's....het was ietsiepietsie te donker en ik heb nog niet zo'n leuk klein studiootje...dus we moeten het even hier mee doen.
Ik had een aantal probeerseltjes op mijn bureau liggen. De drie glitter teksten, en drie stukken verschillende embossing met de Next Level embossingmallen van We r Memory keepers. Leuk, maar niet geschikt voor de Cuttlebug.....haha, echt wel! 
Een sandwich met van alles geprobeerd, en uiteindelijk is het gelukt de juiste druk te krijgen!

A-plaat, foam embossingpad, embossingmal met cardstock, rubber embossingpad, B-plaat, en liefst nog een stuk cardstock dáár bovenop.


Dus zodoende mijn probeersels.
Dat ligt dan te liggen....maar uiteindelijk dacht ik deze samen te voegen op kaarten.


De kleuren van de tekst werd het uitgangspunt, en grappig genoeg paste de kleuren van het embossingvoor het grootste gedeelte bij de teksten. Leuk!
Hier heb ik op de achtergond nog de cadeautjes stempel van Karin Joan gebruikt.


Bij deze kaart heb ik Blue Print 3 van My Favorite Things gebruikt.
De achtergrond van deze kaart was blauw, en heb ik bewerkt met witte inkt voor het te embossen.


Daarna bewerkt met Perfect Pearls en paarse en roze distressinkt, om het beter bij de tekst te laten passen. Maar ook om kijken wat er gebeurt als...



Als laatste had ik de embossing wat net op een mand lijkt, vind ik, en toen bedacht ik deze punt met bloemen. De bloemen zag ik laatst bij de Action. Grappig, diverse soorten maten bloemen stempels, met dies....kost niets, en het werkt nog prima ook! 
Bloemen met de masking techniek gestempeld, en een paar met 3-d opgeplakt.
Gekleurd met watercolor stiften.

Heel verhaal geworden ;-)

Fijn weekend voor iedereen!

Groetjes Cornelie

14 opmerkingen

Maria V zei

Goed je best gedaan. Geweldig idee. Ik ben helemaal weg van de kaart met bos bloem. Mooi ingekleurd. Fijn weekend.

!neke zei

Zo , goed gelukt !
Mooie kaarten !
Ik heb ook embossing mallen van MK, sommige ( oudere) gaan prima ,
maar de nieuwe dikkere niet !
Of moeilijk, paper scheurt .....
Ik heb de big shot !
Als je daar tips voor hebt ......
Groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Gaaf effect met deze embossingfolders! (Hoop dat je je cuttlebug niet gemold hebt..) Je kaartjes zijn weer super!

Sarah zei

Leuk! Altijd tof als al het proberen resultaat oplevert. De blauwe vind ik heel mooi.

Colien zei

Gaaf effect, heel mooi! De onderste is tof, ben dol op bloemen!
grtz.Colien

Rhodé zei

Je bent lekker bezig geweest! Leuk om zo het een en ander uit te proberen, he?! En dat verhaal van de Cuttlebug snap ik helemaal. Bij mij liggen er standaard 6 verschillende laagjes tussen om genoeg druk te creëren, hihi!

Mariken zei

Leuk zijn al jouw probeersels! Stuk voor stuk gave kaarten! Fijn weekend!

Janette van Otterlo zei

Superleuk je kaarten. En die embossingmallen zijn geweldig. Ik heb er ook verschillende en ook voor de Big Shot is het even zoeken naar de juiste combinatie, want ze zijn dikker dan de standaard, maar een prachtig resultaat.
Grtz Janette

Marjan zei

De aanhouder wint! Drie mooie kaarten, modern ook. Goed weekend!

José zei

Leuke kaarten heb je gemaakt

Stella zei

Net wat marjan schrijft; de aanhouder wint. Kost even moeite maar dan heb je ook wat:) 3 top kaarten! Goed weekend! Hier is nog geen vlok gevallen :)

Ellen zei

Heel verhaal ja, gezellig! Je kaarten zijn mooi, alledrie. Gaaf die gekleurde glitterteksten!

Angelique zei

Al je proberen heeft in elk geval geresulteerd in mooie kaartjes. De ronde cirkel met birthday springt er echt uit, mooi. De laatste is heel erg stijlvol geworden met de bloemenpunt.
lieve groetjes Angelique

Evy G zei

Wat grappig, ik heb pas een mailtje naar Miranda (Bij Oma Dee) gedaan dat ik deze folders toch écht wel graag wil hebben ;-) En als ik deze kaarten bekijk weet ik ook waarom. Wat een mooie kaarten! De eerste is mijn favoriet.

Back to Top