Koffie en thee!

Hoi!!

Simon Says Stamps heeft echt een te gekke eigen lijn met stempels en dies. Alleen in Amerika te bestellen, zó jammer!! Heel af en toe sta ik het mezelf toe, en zo had ik de stempelset Coffee and Tea ook gekocht.


In combinatie met een supergaaf blokje van My Favorite Things heb ik deze kaarten gemaakt.
Gestempeld op water color paper en ingekleurd met Distress Inkt met een water penseeltje.



Voor deze kaart ook de circle line die-namics van MFT gebruikt. Paar sequins, deze combi zat ooit bij een iDEEpost en paste hier zo leuk bij!


Van de tweede kaart een klein cutie gemaakt. Met dezelfde set. De koffie beker eerste gestempeld, met blending tools gekleurd. Toen uitgeknipt. Nogmaals gestempeld. Band uitgeknipt, en daar het gezichtje op gestempeld. Schaduw rechtstreekd op de kaart gesponst, daar de beker op geplakt.


Randje met randje glanskarton was de basis voor iedere kaart, zodat het een serie werd.


Kop en schotels. Gepaperpieced. Hartjes erop gestempeld en ingekleurd met mijn Stabilo's.
Ampersand van MFT.


Onderste tekst komt van Sugar Pea, en combineerde weer leuk!
Een set waar ik gelijk inspiratie bij had! Heerlijk!

Ook genoten van de sneeuw? Vind het toch wel weer gezellig!
Fijne dag verder!

Groetjes Cornelie



20 opmerkingen

Mariken zei

Ja joh, dat herken ik, lekkerbekken, die stempels daar in USA. Zoveel! Jammer van de invoerrechten hè, of misschien wel goed! In ieder geval, jij hebt je superleuke stempelset, en een heel gaaf kaartje gemaakt! Top!!

Larissa zei

Erg leuke stempels, niet zo makkelijk aan te komen dus. Dat is wel jammer.
Je kaartjes zijn echt erg leuk. Het papier is tof!

Je@net zei

Kan me voorstellen dat je meteen inspiratie kreeg bij deze set. Je kaarten zijn ook super gaaf geworden. Een erg mooi serie heb je zo gemaakt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik heb meer zitten genieten van jouw mooie en lieve serie kaarten Cornelie. Laat die sneeuw maar voor wat hij is, dit is leukkk...
Lieve kleurtjes, leuke stempels en op veel verschillende manier meteen gebruikt, echt gaaf.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Het is weer eendrachtige serie !
En SSS is top !!!!

groeten Ineke

Ellen zei

Groot gelijk dat je jezelf hebt verwend met deze toffe set! En dat je meteen inspiratie had, is goed te zien ;-) Wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt!

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een gave stempels! En onwijs leuke kaartjes heb je gemaakt! Helemaal leuk! Groetjes, Linda

Sarah zei

Dit is zo geweldig! Mooi allemaal!
Ziet er een hele toffe set uit!
Zag je mijn thee special van vorige week?
Groetjes

Margot zei

Misschien kunnen we een volgende keer samen bestellen, scheelt wat verzendkosten, ik koop er namelijk ook graag ;)

Nancy zei

Hey Cornelie,

Wat heb je weer een leuke set gemaakt. Die spullen van Simon Says Stamps zijn echt super hé? Heb er ook wat, maar helaas te weinig... ;o)

Liefs,
Nancy

Rhodé zei

Je hebt weer zulke leuke dingen gemaakt!!! Super!

Danielle zei

Een geweldige set!! Ik ben echt weg van je kaartjes. Zo mooi hoe je de kleine stripjes spiegelkarton verwerkt hebt op je kaarten! En ook het papier dat je hebt gebruikt is geweldig. Super kopje thee om mee op te staan :-)

Maartje zei

Een gave stempelset! Groot gelijk dat je jezelf af en toe kietelt ;). Je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt. Kwijl....

Marlieke zei

Oehhhh deze zijn echt wel waanzinnig mooi en leuk zeg! Echt gaaf, love them!!

Nicole Parmentier zei

Ik zag je sneakje al op instagramm en oh, wat zijn ze leuk geworden deze kaartjes! Groot gelijk dat je jezelf deze set cadeau hebt gedaan, je moet jezelf af en toe een beetje kietelen nietwaar? Ik heb echt een rondedansje gedaan met deze kit zo leuk vind ik hem, ik barst van de ideeen! nu nog een portie tijd... ;-)

Colien zei

Gave set, inderdaad! En wat een toffe kaartjes, zeg!
grtz.Colien

Stella zei

Het is inderdaad prijzig; ik herkende je verhaal meteen. Maar dan heb je ook wat:) Echt een supergave serie; en zioals het is ingekleurd; geweldig!

Hier hebbe we geen vlok sneeuw gehad. Wel was/is het hier verrekte koud. Die wind.....Toch lekker gewandeld. Wat dat betreft vind ik kou niet erg. En alles beter dan regen:)

José zei

Wat een leuke stempelset is dit en wat heb je er leuke kaarten mee gemaakt. Ik koop af en toe ook wel in America, het is zo mekkelijk tegenwoordig met PayPal hè. Soms moet je jezelf wel eens verwennen.

Angelique zei

Wat een gave koffie/theekaartjes, zulke mooie kleurtjes. Ach af en toe jezelf verwennen moet kunnen, haha, heb ik vandaag ook gedaan.
lieve groetjes Angelique

Sarah - Crea S zei

Superleuke kaartjes Cornelie! Liefs, Sarah

Back to Top