Alexandra Advent Bloghop 2

Hoi!

Long time no see, maar hier ben ik eindelijk weer eens omdat ook ik mee mocht doen met de Advent Bloghop 2 van Alexandra Renke.  En zo open ik samen met 


het 18e deurtje van het Kreative Projekt 2 'Each other-Togheter'!

Na de mail ontvingen we prachtige materialen in de voor Alexandra Renke zo herkenbare prachtige stijl. Erg leuk om hier mee aan de slag te gaan!!
De gedachte achter deze bloghop is om een bijzonder iemand te bedanken.
Ik moest gelijk aan mijn oudste zus Ellen denken. Niet alleen om te bedanken dat ze altijd voor me klaar staat, en gewoon een super lieve zus is, maar vooral omdat ik echt super trots op haar ben!!
Ik ga verder niet in op de details, maar alles wat ze heeft meegemaakt, hoe ze daar mee omging, zichzelf daar heeft uit geknokt, haar kinderen altijd op nummer 1 zette,  gelukkig is geworden met haar lieve man, een heerlijke plek om te wonen, opleidingen heeft gevolgt én gehaald, haar droombaan heeft gevonden, en de rest weet ze zelf wel...
Geweldig knap, en ik hou zoveel van haar...daarom ;-)


Nu heeft Ellen een verzameling doosjes, en ik vond het leuk daar wat aan toe te voegen en dit ook in een doosje te verpakken. Ook houd Ellen van engeltjes, dus dat dat ook bij de materialen zat was top natuurlijk!


Het zijn drie in elkaar vallende doosjes. De verpakking heb ik met het Envelop Punchboard gemaakt.
Van de bijgevoegde stans heb ik deze shaker tag gemaakt, ook weer met een engeltje.


Nog een ander doosje gemaakt, en deze gevuld met diverse tags. Een venster zodat je de tags mooi kan zien.


Iedere tag met een touwtje en kraaltjes. De cirkel stempel met dank je wel in allerlei talen heb ik met gouden inkt gestempeld. Voor alles wit, kraft en goud gebruikt.


Er zaten ook nog twee chocolaatjes bij de materialen, met de mooie engeltjes verpakking er omheen. Ik heb deze in loonzakjes gestopt, en verder heel eenvoudig de cirkels uit gestanst en met gouddraad vast geniet.

Alles samen in een mandje gestopt, ingepakt en een kaart erbij.
Vanmiddag heb ik het gegeven.

Erg leuk om met deze prachtige materialen bezig te zijn en mijn zus verdiend het wel eens in het zonnetje te worden gezet!
Dank je wel Alexandra, ik heb er erg veel plezier aan beleefd hier aan mee te werken!

Wil je ook eens kijken naar al die mooie hebbedingetjes klik dan eens hier!

Morgen kun je weer langs drie andere blogs hoppen voor nog meer mooie creaties met de materialen van Alexandra Renke en dat zijn de blogs van;


Veel plezier met hoppen, en erg leuk als je langs kwam om te kijken!
Ik ga nu ook pas kijken....wilde er blanco ingaan ;-)

Groetjes Cornelie



BewarenBewaren

21 opmerkingen

schoenepapeterie zei

Looks great. I love it!
Sonja

Margot zei

Supermooi Cornelie! Leuk om van de kerstbal een shaker te maken, zie ik het goed en heb je het lint er helemaal omheen gedaan?

Gerdine zei

Leuke dingen heb je ermee gemaakt! Wat veel materialen ook hè? Mooi, om zo je zus een beetje te verwennen!

Cornelie zei

Klopt Margot, een goudraadje om het tape mooi weg te werken.

Ellen zei

Wat een boel spullen, hè?! Je hebt er prachtige dingen mee gemaakt. Superlief dat je je zus hiermee een soort van in het zonnetje zet.

Stella zei

Cornelie wat een weergaloos mooie cadeautjes. Prachtige details en dat is een mandje vol handgemaakte juweeltjes :) geworden. Lief dat je dit voor je zus hebt gemaakt. En fantastisch om te lezen hoe blij je met haar bent. Ik weet zeker dat het omgekeerd ook geldt!
Fijne avond!

scrapgrit zei

simply great. Margrit

Manuela zei

Very very beautiful. Like it...
We had more or less the same idea with the little angle chocolate ;)
Like your ideas and things you created!

Manuela

Miranda V zei

Wat een lieve woorden voor je zus, heel mooi dat je al dit moois voor haar hebt gemaakt. Jeminee, wat een werk heb je er van gemaakt. Met zoveel aandacht en mooie details, echt heel erg bijzonder! Deze hop is echt mega, ik zie het op zoveel blogs voorbij komen. Gaaf dat je hieraan mocht meedoen, geheel terecht met je prachtige bijdrage!

Mariken zei

Prachtig Cornelie, alles wat je voor je zus hebt gemaakt en de ontzettende lieve woorden voor haar! Wat moet dat gweldig zijn, als je zoiets van je eigen zus krijgt, een heel mooi en speciaal en dierbaar cadeau!!

Marfien zei

Het ziet er allemaal prachtig uit, leuk dat we mee mogen kijken. Mooi om je zus eens in het zonnetje te zetten

Cornelia (fun stamping) zei

Super all those projects! Love those gold accents!

martina's kaartjes zei

ja hoor, helemaal fan ! geslaagde projectjes
grtjs, martina
x

PrinzessinN zei

I love your projects!

Nicole Parmentier zei

Wat een ontroerend lieve blogpost voor je zusje Cornelie! En wat heb je ontzettend mooie cadeautjes voor haar gemaakt, echt prachtig, ze boft met zo een lieve en getalenteerde zus als jij!

Marjan zei

Je hebt je zus vast heel heel blij gemaakt, wat een prachtig cadeau!! Jij en je zus boffen met elkaar.

Evy G zei

Je had gelijk en halverwege de bloghop ben ik dan ook gestopt met rondkijken. Vandaag kom ik eens bij jou kijken 😉 Ik vind die shakertag zo ontzettend mooi! De chocolade heeft bij mij niet lang meer geleefd 😂 Je zus zal vast erg blij zijn/worden met deze cadeautjes! Je hebt er ontzettend mooie dingen mee gemaakt!

Erica ♥ zei


Ziet er mooi en vrolijk uit,
heel gaaf gemaakt ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

Colien zei

Prachtige cadeautjes heb je gemaakt voor een bijzondere zus!
grtz.Colien

paper-life-style zei

Very nice projects and pretty colours!

Merry Christmas to you and your family,

Manuela

Dora zei

Wat mooi gemaakt met de spulletjes van Alexandra, Zo leuk dat je meedoet.
De laatste kaart is super mooi!!

Back to Top