Els Brigé gast designer




Hoi!!

Alweer een poosje geleden werd ik door Els Brigé benaderd of ik gastdesigner wilde zijn.
Super leuk natuurlijk, dus dat wilde ik wel!


Het bericht stond alweer eventjes terug op haar blog, zelf was ik er nog niet aan toe gekomen, want ik vind het ook leuk om het nog even op mijn eigen blog te laten zien.


Als eerste had ik de geboorte slinger gemaakt. De set 'Welkom Baby', met de schattige tekeningetjes. 


De schildpad heb ik gecombineerd met de set ''t Is je verjaardag'.


Achtergrond is gesponst met Distress Inkt, en daaroverheen nog een stempel afgedrukt met lichtblauwe chalk inkt.


Aan de binnenkant heb ik zelf zwemdiploma gemaakt met de Silhouette.



Ook leuk om deze set te gebruiken om tags aan cadeautjes te maken.
Twee sets, veel mogelijkheden!

Leuk als je weer langs kwam!

Groetjes Cornelie

10 opmerkingen

Margot zei

Heel gaaf! Die schildpad kaart blijft mijn favoriet, zo mooi!

Mariken zei

Ik vond je post onwijs gaaf!!!

Nicole Parmentier zei

Ik had ze natuurlijk al gezien bij Els maar wil hier toch ook nog even kwijt dat ik je projecten echt geweldig vond!!!!

Marlies zei

Hoi Cornelie, wat ontzéttend leuk is dit allemaal!! Ik ben er helemaal weg van. Lieve groetjes, Marlies

Colien zei

Ik had je mooie creaties al gezien, echt heel leuk allemaal!
grtz.Colien

GerJanne zei

Heel leuk allemaal, wat je hebt gemaakt! En wat gaaf dat je het woord zwemdiploma met de Silhouette kunt snijden. Ik heb er geen verstand van, maar het is wel een wonder apparaat.
Enig dat schildpadje bij een felicitatie voor een zwemdiploma.
Groetjes,
GerJanne

Scraptastisch zei

Een hele eer Cornelie om gast designer te zijn bij Els Brigé, maar terecht want jij bent fan van haar stempels en aan je kaartjes te zien veel plezier om er mee aan de slag te gaan en het ziet er heel erg mooi uit!!!
Groetjes van Gerie

Stella zei

Die geboorteslinger........wow! Ik ben daarbij ook van van tags dus die vind ik ook tóp!

Ellen zei

Wat leuk zeg, om gastdesigner te zijn bij Els Brigé! Je hebt gave dingen gemaakt. Een lieve babyslinger, een spetterend zwemdiploma kaartje en toffe tagjes.

Angelique zei

Super om GD te zijn bij Els, wat een prachtige geboorteslinger heb je gemaakt. De schildpad is wel heel leuk om een zwemdiploma-kaartje mee te maken. En dan nog die leuke serie met het aquablauw, wel heel leuk om te ontvangen.
lieve groetjes Angelique

Back to Top