Shaken!

Hoi!!

Afgelopen donderdag plaatste ik een bericht op het blog van "Bij Oma Dee". Daarin liet ik wat voorbeelden zien met het nieuwe shaker materiaal van "Every Dee Creative Stuff" .
Te leuk al die soorten.


Met deze kaarten heb ik het shaker materiaal gecombineerd met de stempels van Els Brigé.
Baby herhaaldelijk gestempeld, net als de kleine tekst. Geeft weer eens een ander effect. Het schud gedeelte gevuld met allemaal water kleurtjes. 



 Op het schud gedeelte nog een paar dew drops geplakt. Alsof het spetters zijn. Schildpad met Distress inkt gekleurd.



Bij dit kaartje heb ik het figuurtje deels met Copics gekleurd, en deels gepaper pieced.


Ik heb hier naast het schud materiaal van Every Dee ook nog wat van mijn eigen schudmateriaal erbij gevoegd.

Ik word altijd blij van schudkaartjes, je kunt er zoveel kanten mee op!

Fijne avond!

Groetjes Cornelie


20 opmerkingen

mariken zei

Wat een enige kaarten en wat heb je de stempels van Els superleuk gebruikt!! Top!

Miranda V zei

Je eerste kaart: I love it! Geweldig wat je met de teksten hebt gedaan!

Alina zei

zo mooi, Cornelie!

Vera zei

Owww vooral die roze, Zoo schattig!!

Mariken zei

Ik vind deze kaartjes helemaal geweldig!! Echt gaaf!!

Mariken zei

Zie dat ik twee keer heb gereageerd...dik compliment dus...

Dora zei

Twee mooie schudkaarten! super!

Els zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt!! Vind de eerste met die doorlopende tekst heel leuk gedaan. Toch altijd heel erg schattig hé die schudkaartjes <3
Groetjes,
Els.

Colien zei

Wat een super schattige kaartjes, erg lief allebei!
grtz. Colien

tineke zei

Geweldig weer Cornelie, wordt altijd zo blij van jou kaartjes 😊

GerJanne zei

Ha Cornelie,
wat een gave schudkaartjes heb je gemaakt. Enig met de schildpad en de pinguin! De tekst er zo langs bij de schildpadkaart is erg mooi! HEt geboortekaartje is om te smelten.....
Ik heb er gisteren ook een gemaakt met schudmateriaal van oma Dee. Een heel stoere.
Groetjes,
GerJanne

Johanna zei

Heel schattig! Je bent heerlijk op dreef met de shakers!

Nicole Parmentier zei

awh!! Zo schattig allebei! Mooi hoe je de baby stempel achter elkaar hebt gezet, en de roze pinguin... helemaal leuk!!

Marjan zei

Ohhh... zo lieffff!!! En dan die onderste, die is natuurlijk qua kleur helemaal mijn ding. Mooi allebei!!

Nota Bene zei

Ja, wat zijn die stempels leuk hé. En je hebt er echt iets fantastisch van gemaakt! Super zijn ze geworden, je kaartjes!
Groetjes, Nele

Rhodé zei

Echt prachtige kaarten. Geweldig!

Marlies zei

Wat zijn je kaarten toch weer geweldig, zo lief.... Ik word altijd blij van jouw kaartjes. Lieve groetjes, Marlies

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een toffe kaarten Cornelie! Met name het schildpadje vind ik geweldig! Leuk idee om een schudkaart te maken met deze diertjes erbij. Mooie kleuren ook! Groetjes, Linda

Stella zei

Ik vind ze allebei geweldig! Qua kleur wel een lichte voorkeur voor de eerste; dat zal geen verassing zijn :)

Gerdine zei

Gave schudkaarten!! Leuk, om die tekststempels een paar keer achter elkaar te stempelen!

Back to Top