Liftchallenge #105





Hoi!!

Een nieuwe challenge start vandaag alweer op ons liftblog. De oorspronkelijke kaart is van 


Zelf heb ik geen witte basis gepakt, maar voor Kraft gekozen.


De stempel van de bloem is van Paper Trey Ink.
Ingekleurd met Prisma Colors. Paneel uitgesneden met een set van My Favorite Things.
Het geheel gemat op lichtgeel Cardstock, en het geheel op Groen Cards Shoppe geplakt, zodat het geheel niet somber wordt en de kleuren van de bloem ook weer terugkomen.


Paar dauw druppeltjes op de blaadjes gemaakt met "Glossy Accents".
Tekst is van Clearly Besotted, en rondom de tekst met witte pen wat stipjes gezet.

Omdat ik vond dat de bloem nog iets extra's kon gebruiken, heb ik in het hart een brad geplakt.

Het is een leuke techniek om eens te doen.
De challenge loopt tot vrijdag 17 juni 18.00 uur.

Veel plezier weer!

Groetjes Cornelie


13 opmerkingen

Danielle zei

Leuke liftkaart heb je gekozen en je hebt er ook een erg origenele uitwerking van gemaakt. Kraft geeft een heel andere uitstraling, het gekleurde papier eronder maakt het toch lekker vrolijk!

martina's kaartjes zei

een supertoffe kaart ! helemaal mooi !
grtjs,martina
x

Marjan zei

Ik vind je lift erg mooi op kraft met deze mooie, zonnige bloem! De brad in het hart voegt ook weer iets extra's toe.

Ellen zei

Wat een bijzondere kaart om te liften! Jouw zonnebloem is prachtig geworden. Die brad wat inderdaad net even nodig, mooi.

Aletta zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa.... geweldig gave lift !!!!

Groetjes Aletta

Colien zei

Een hele uitdaging deze keer, maar jouw lift is gaaf! Mooi op het kraft en die brad maakt het helemaal af!
grtz.Colien

Scraptastische hobby zei

Hoi Cornelie,

Het stempelen laat ik aan de kenners over, dit lukt me nooit, haha Er zijn vast weer veel liefhebbers voor en ook jouw voorbeeld is inspirerend voor de challenge! Mooi op het kraft en leuke touch de brad! Fijne week verder!
Groetjes Gerie

Stella zei

Superleuke lift om te doen en jouw uitwerking is tóp! Mooi op kraft; dat is voor mij een challenge erbij :)

Nicole Parmentier zei

Prachtig dat potlood met craft, heel ander effect weer maar superleuk! Ik vind het ook weer een erg leuke challenge!!

Gerdine zei

Wat een mooie kaart om te liften en gaaf om te zien dat de keuze voor kraft bij jou een heel andere kaart oplevert! Gaaf gedaan!

Nadine zei

Leuke techniek! Heb je weer mooi gelift!

Ilse zei

Heel geslaagde lift! heel mooi.
Groetjes,
Ilse

Kaartenkraam zei

Ook een hele mooie lift maar ik moet wel zeggen dat ik het wat sprekender vind als het op wit cardstock wordt gedaan. De brad is een perfecte toevoeging!

groetjes van Ank

Back to Top