Opdrachtjes...

Hoi!!

Zo leuk als mensen me vragen kaartjes voor ze te maken en verder het helemaal aan mij over te laten!
Afgelopen week heb ik op deze manier een aantal kaarten gemaakt.
Als eerste dit geboorte kaartje. Iets groter formaat werd er gevraagd. Leuk want dan ga je weer eens anders denken...


Zowiezo de naam, die wilde ik graag verwerken. Verder is het onder m'n handen ontstaan. Deze kleuren vind ik altijd mooi bij elkaar.


Ppier van Echo Park, diverse lijnen. Kurk van MFT, net als de letters. Sterren van SU, maar niet de inkt, want gedetailleerde stempels lukt niet goed met de inkt van SU, zo zonde! Daarvoor Versa Magic gebruikt.
Geboren is een stempeltje van Eline.


Deze kaart heb ik gemaakt met een kant en klare tag van Color Core, en heb ik geëmbosst, en opgeschuurd. Stempels zijn van PTI, en de tekst van Different Colors, deels gestempeld.
Papier is van Doodle Bug.


Lint, en strass...klaar ;-)
De foto uiteindelijk met m'n telefoon genomen. Met m'n camera werd het blauw, en dat terwijl ik het paars zo mooi vind.


Kaartje voor grootouders. Stempeltje van Clearly Besotted, gekleurd met Prisma Potloden.
Achtergrond is van MFT. Het papier van Carta Bella.


Grote dots is een embossing folder van SU, echt heel tof vind ik deze, heb nu al een meerdere gebruikt!
Knoopjes bij de Xenos vandaan. Tekst van Eline.


Deze kaart gemaakt met papiertjes en kleuren van SU, van Marit gekregen. De dots ook weer. De bloem en de cirkels erachter zijn van PTI. Tekst weer van Eline.
Scalloped vorm uit het papier geknipt.


Alle kaarten opdrachtjes weer klaar, nu alleen nog een armband...
Lekker bezig geweest!

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

28 opmerkingen

Marjan zei

Wat leuk, zo'n opdracht! Dat is aan jouwel besteed, dat blijkt ook uit de resultaten! Wateen gave serie kaarten, stuk voor stuk erg geslaagd. De eerste steelt mijn hart, zo mooi met deze kleurstelling en de naam in kurk!

Brendaxx zei

Oh wauw Cornelie, wat prachtige kaartjes! Leuk als je een opdracht krijgt voor een kaartje.
Fijne dag en de groetjes!

Maartje zei

Leuke opdracht! En een heerlijke variatie in kaarten :). Die met kurk vind ik heel leuk, maar de andere ook. De grote dots embossingfolder is een gaaf ding.

Ankie vd Polder zei

Wat een leuke serie kaartjes heb je weer gemaakt. Groetjes, Ankie

Linda Visser - van der Velden zei

Heel erg mooi Cornelie! Ben vooral fan van je eerste kaartje! Heel gaaf! Ik heb zelf ook net kurk gekocht, maar nog niet gebruikt. Geeft een heel leuk effect op je kaart!

Jolanda Cuper zei

Hoi Cornelie,
Bedankt voor je tip!
Heb het bloggen een beetje verwaarloosd maar wil het nu wel weer gaan oppakken!
Je kaarten zijn super!
Je bent echt een talent!
groetjes Jolanda.

Monique zei

Wat een prachtige kaartjes!!!
Het kaartje met het beertje vind ik echt geweldig knap!
groetjes
Monique

sandra_w zei

Superleuke kaartjes Cornelie!! Mooi gekleurd het beertje ;)

martina's kaartjes zei

wat ben jij productief geweest ! heel erg mooie resultaten, toppie hoor
grtjs,martina
x

Gerdine zei

Leuk, zulke opdrachtjes! Gave uitvoeringen en leuk hoe je de naam hebt verwerkt! Laatste kaartje vind ik ook erg mooi!

Lindeke zei

Een reeks prachtige kaarten!!
De prachtige frisse kleuren zorgen voor supermooie kaarten!
Wat een variatie krijgen we hier te zien! Ik geniet!!
Groetjes, Linda

Unknown zei

En iedereen dik tevreden natuurlijk. Wat een geweldige serie kaartjes, vind ze allemaal top!

Mariken zei

Wat mooi allemaal zeg! Stuk voor stuk zijn het beauty's!
Groetjes!!

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaartjes, heel mooi gemaakt !
Vooral de eerste natuurlijk hihihi
(Wessel is mijn achternaam) ☺

Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Sarah - Crea S zei

Wat 'n mooie kaartjes laat je ons weer zien! De eerste is zo stoer! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.com/

!neke zei

Hele gave serie!
Top!

Els zei

Super je bent lekker bezig geweest en wat en mooie kaarten.
Leuk die van Wessel.

Henriët zei

Wat weer een mooie kaarten. De eerste voor Wessel springt er echt uit. Een topper!
Groetjes van Henriët

Kaartenkraam zei

je bent zeker lekker bezig geweest. Prachtig die kleur van het kurk en die blauwe tinten bij elkaar en een prachtkaart ook. Leuk die wolkjes uitgestanst en dan dat gele papier erachter. Bij de andere twee ook heel mooi de embossing, kortom allemaal mooie kaarten!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Wat leuk zeg om zo'n serie te mogen maken. Ik vind dat je het beertje prachtig hebt ingekleurd. Ik dahct eerst dat het een kant en klare diecut was (heet dat zo? ben een beetje moe na 4 nachtdiensten en een middag lesgeven)
Ik ga morgen aan de opdrachten...
Groetjes,
GerJanne

Kay Miller zei

All of your cards are stunning! yOu do amazing work!

José zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt voor de opdracht, wat vindt ik die eerste leuk zeg met die naam in kurk, dat geeft net dat beetje extra aan de kaart, heel leuk

Colien zei

Wat zijn ze gaaf, echt stuk voor stuk te gekke kaarten!
grtz. Colien

Nadine zei

Nice! Ben weg van die laatste! Vreemde, maar toch een mooie kleurencombinatie, heel uitgesproken, leuk!

Stella zei

Jij bent lekker bezig:) En ik vind het altijd weer leuk om te kijken. Eerste en laatste kaartje zijn bij mij favoriet. Ze zijn gaaf!!!

Judith zei

Toppers! Leuk dat je opdrachten krijgt.

Marlies zei

Wat n superkaartjes weer!!!! Ik krijg hier inspiratie van.... Liefs, Marlies

Magda zei

De grootouders-kaart is bijzonder mooi!!!!

Back to Top