Hugs and Thanks!

Omdat je soms gewoon even een knuffel nodig hebt...


Maakte ik dit kaartje...


Met het superleuke papier van Simple Stories.


En omdat het papier zo leuk is, maakte ik er nóg één. Met stempels van Avery. 


Deze kaart omdat ik iemand heel erg wilde bedanken.


Een techniek die ik bij PTI zag. Alleen gebruikte ze daar refill inkt en kleurde eerst de pasta. Dit soort flesjes heb ik niet, dus bracht eerst de Gesso aan, en heb toen dit droog was met daubers inkt aangebracht.
Label is van MFT, zó leuk!
Wat tof om te doen! Dat ga ik zeker nog eens doen.

Zo  meteen stap ik in de auto en ga ik gezellig een dagje naar Nadine. Zin in!!

Fijne dag allemaal!

groetjes Cornelie

26 opmerkingen

Mariken zei

Wat zijn ze mooi! En wat een leuke techniek is dat, met gesso en daubers! Veel plezier bij Nadine, gezellig!

Unknown zei

Superleuke kaarten Cornelie. Gaaf die techniek met gesso. Veel plezier bij Nadine XX

Aletta zei

Die zien er weer prachtig uit.
GroetjesAletta

Erica ♥ zei

Wat een gave kaarten, ze zijn echt heel erg mooi geworden ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Erica ♥ zei

Wat een gave kaarten, ze zijn echt heel erg mooi geworden ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Marjan zei

Vind ze prachtig! Vooral die met de gesso! Zo zie je maar, met een beetje inventiviteit kom je zelf ook tot een prima resultaat!

Ellen zei

Wat een leuke kaartjes! Gaaf hoe je de gesso gekleurd hebt. Geeft een mooi effect.
Groetjes, Ellen

martina's kaartjes zei

het werden twee, erg mooie kaartjes, superzzz ! geslaagd hoor, fijne, mooie details
grtjs,martina
x

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk idee is dit met een heel mooi effect. Twee mooie kaartjes zijn het geworden. Veel plezier vandaag. Fijn weekend.

Marfien zei

Mooie kaartjes, ga het ook eens proberen met gesso, droogt lekker snel ;-)

Irene zei

Een knuf en een super kaart doen wonderen Cornelie!!

xx Irene

Stamps and Paper zei

Stunning cards Cornelie and as always such fabulous designs and colours

Anne

Scraptastische hobby zei

Ze zijn alle 3 er mooi, maar de techniek van de onderste is een keer het proberen waard...thanks voor de tip! Het ziet er echt gaaf uit!
Lieve groetjes van Gerie

Je@net zei

Wauw....wat een prachtige serie kaarten, Cornelie!

Mandy Buckens zei

Kwam ik vandaag terug van Curaçao en lag die super mooie kaart bij mij in de brievenbus. Hij is in het echt nog mooier. Fijn thuis komen zo :)
Bedankt Cornelie en heel graag gedaan!
Lieve groetjes mandy

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat een leuke kaartje weer. Vooral de eerste vind ik helemaal leuk! En hoe was je dag bij Nadine?
Genieten zeker, samen aan de freubel!
Groetjes,
GerJanne

Nadine zei

Wat was het weer leuk samen! Lekker kletsen én freubelen. En nog shoppen ook. Je kaarten zijn prachtig, vooral de eerste. En de derde vind ik een superleuke techniek, heb je weer knap gedaan! x

Els zei

Wat een pracht kaarten heb je weer gemaakt en vooral de laatste vind ik zo super.

Alina zei

Cornelie, ik vind ze prachtig! de achtergrond op de derde kaart is zo mooi geworden!!!

Marianne Schut zei

Wat een gave serie weer Cornelie! Weet zeker dat je hier weer een aantal mensen heel blij mee hebt gemaakt. En wat een gave techniek laat je bij je derde kaartje zien, heel bijzonder! Liefs Marianne

Gerdine zei

Mooi!! Vooral die laatste, helemaal leuk!! Benieuwd wat je samen met Nadine hebt gemaakt, krijgen we vast nog wel een keer te zien!

José zei

Prachtige kaarten hoor, ben benieuwd naar wat je bij Nadine hebt gemaakt

Colien zei

Heel gaaf, stuk voor stuk! Mooi gemaakt met de pasta, leuk effect!
grtz. Colien

Marijke zei

Hoi Cornelie,

Ik heb net even op mijn gemak je creaties bekeken die ik tijdens mijn vakantie heb gemist. Wat ziet het is allemaal mooi en kleurrijk uit! Deze zijn ook stuk voor stuk erg mooi, leuk idee om de pasta te kleuren. Geeft een mooi effect.

Zag dat je naar Zweden op vakantie bent geweest, daar wil ik ook nog eens naar toe! Enne doen hoor met Tim naar Amerika als je genoeg hebt gespaard. Prachtig land ook, schitterend natuur afgewisseld met mooie en interessante steden.

Groetjes,
Marijke

Marlies zei

Geweldig mooi zijn ze, vooral die met de groene pasta-achtergrond vind ik prachtig. Groen is nou eenmaal mijn lievelingskleur. Liefs, Marlies

Kay Miller zei

All of your cards are so pretty! You do beautiful work!

Back to Top