Gelatos

Hoi!!

De "Gelatos" van Faber Castell intrigeerde mij al een hele tijd, ook de kleuren.
Zag ik ze laatst bij het Hobbyparadijs bij mij in de buurt. Toen heb ik een pakje met kleurtjes meegenomen die mij het meeste aanspraken.
Gelijk een beetje aan het proberen geslagen.


Op een papiertje diverse kleurtjes in cirkels aangebracht, en dit met sponsje vervaagt, en zo lopen de kleuren ook in elkaar over. Het is wat vettig, en heel zacht krijt. De kleuren vind ik super, maar dat zei ik al eerder geloof ik ;-)
Na het kleuren en smeren de tag eruit gesneden, en met zwart geeft het wel een heel gaaf effect.
Stempel en bloem van PTI, tekst van Clearly Besotted.



Dit met strepen  gemaakt, en her en der met een witte gel pen stipjes gezet. Eroverheen stempelen gaat ook prima. Tekst is van MFT.


Cupcakeje erbij...eigenlijk snel en eenvoudig een kaart.



Deze niet met met gelato's gemaakt, maar vond ik wel in het rijtje kleurrijk thuis horen, en heb ik weer gemaakt met het papier van Heidi Swapp. Cupcake van Marianne Design, en de buttons zijn van Jillie Bean.

Hier regent het maar weer eens voor de verandering, dus ik duik in m'n hoek en ga lekker aan de freubel, jullie ook?
Fijne dag in ieder geval!

Groetjes Cornelie


20 opmerkingen

Je@net zei

Wat een mooie en kleurrijke kaarten, Cornelie. Erg leuk gedaan!
Fijne zondag!

Erica ♥ zei

Wat zien je kaarten er weer mooi uit,
prachtige kleuren ook ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

sandra_w zei

Bij Gelatos moest ik aan Griekenland denken ;) Maar wat n gave dingen kun je hier mee....heel inspirerend!

Ik heb gewerkt en duik nu ook lekker m'n hobbykamer in.

Veel plezier!

Unknown zei

Gaaf Cornelie! Wat een lekker vrolijke kleuren, ziet er goed uit. Hier is het nu even droog, maar dat zal wel niet lang duren, dus ik ga ook lekker aan de knutsel. Doeiiiii XXX

Kaartenkraam zei

De kleuren zijn fantastisch, persoonlijk vind ik de middelste kaart het meest geslaagd.

Hier wisselen felle buien en felle opklaringen elkaar af, erg onbetrouwbaar dus ik ga ook knutselen ;-)

groetjes van Ank

Marjan zei

Leuk spul! Je hebt er meteen maar flink gebruik van gemaakt, de resultaten zien er allemaal gaaf uit! Ik vind je tagje het mooist :) Erg leuk met die cirkels.

Gerdine zei

Hele gave kleurtjes! Mooi effect! Ja, het is prima knutselweer, al zou ik ook best genieten van het zitten in dr zon met een mooi boek...

Irene zei

Leuk dat je dat dan ook gaan aanschaffen en proberen! Ik lees het wel maar ben verder niet zo avontuurlijk maar het ziet er super vrolijk uit Cornelie, kunnen wel wel gebruiken nu het buiten zo tegen valt!!

xx Irene

Ingrid Reyners zei

Wat mooi gemaakt cornelie, jij bent meteen goed aan de slag gegaan met je nieuwe spulletjes. Ziet erg geweldig uit, ik vind de tag het mooiste, gaaf met dat zwart erbij. Groetjes, Ingrid

Wilma zei

Niet alleen de kleuren zijn SUPER, maar ook je kaartjes Cornelie.....of had ik dat al eerder gezegd.
Liefs Wilma ☺☺☺

Vera zei

Ow die bovenste is mooooi!

Colien zei

Mooie, heerlijke (yummie) kaartjes!
grtz. Colien

Els zei

Inderdaad wat een pracht kleurtjes heb je uitgezocht en de kaartjes vind ik super leuk en ook de tag vind ik bijzonder mooi.

Scraptastische hobby zei

Je blog heet niet voor niets Colorful Cornelie....je hebt altijd kleurijke kaartjes! en een lekkere eigen stijl, en zit er altijd met heel veel bewondering naar te kijken, het is echt weer prachtig!! Zijn het van die driehoek krijtjes volgens mij wel!
En ja ik ben ook ondergedoken vandaag en gister en eergister, hihi
Het regent niet maar het hoost!!!
fijne week en groetjessssssss

Nicole Parmentier zei

Inderdaad prachtige kleuren Cornelie! De gelato's heb ik al vaak in mijn handen gehad, misschien moet ik ze toch ook maar eens kopen.

Stella zei

Wat een super-trio! Leuk met die fell kleuren. Gaaf effect!

Ik heb ook heerlijk zitten prutsen; het is hier nat en ronduit fris. Getver. Graag droog en beetje zon :)

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
geen idee wat gelatos zijn ( ja ijsjes in het spaans volgens mij) dus dat ga ik opzoeken. Het effect is super. Je hebt mooie kleuren uitgekozen. Ook je derde kaart is leuk, past inderdaad perfect qua kleur bij de naderen twee.
Groetjes,
GerJanne

Wiebine zei

Jij bent dus ook al lekker met de gelatos bezig geweest, leuk he en volgens mij hebben we dezelfde kleurtjes uitgezocht ! mooie kaarten hoor !
groetjes,
Wiebine

Margot zei

Weer hele mooie kaartjes in deze blogpost!!!

Wendy ten Hove zei

Wauw, erg leuk en heerlijk kleurrijk geworden deze kaartjes! In een opwelling heb ik ook wat gelato's gekocht, maar ze nog niet zo veel gebruikt... Deze kaarten inspireren wel, moet ik zeggen! Erg mooi!
Groetjes en fijne dag,
Wendy

Back to Top