Liftchallenge #52

Hoi!!

We zijn weer toe aan "iets anders"! Deze challenge heeft Nadine bedacht, en wij hadden zo vermoeden dat ze nog met haar hoofd bij haar bruiloft zat ;-)
de opdracht luidt namelijk;

"Something Old, Something New, 
Something Pink, Something Blue

Super origineel, maar dat kan je aan Nadine wel overlaten.
Wij moesten hier best even over nadenken, máár dan lukt het uiteindelijk wel om wat te bedenken!
Een echte uitdaging dus!


Old: zijn bij mij de haar spiraaltjes, ik denk echt al meer dan 20 jaar oud. Werkte voor geen meter, maar ook nooit weg gegooid. Geen idee hoe ik hier op kwam, maar ik moest ineens hieraan denken, en dat werd dus mijn "something old".
Toevallig zijn ze ook blauw maar dat vond ik wel heel makkelijk, dus de strassteentjes zijn blauw, dus dat is  "something blue".


"Something New" is de set van SU "Flower Shop"
"Something Pink" werd de kleur van de bloemen.

Verder nog gebruik gemaakt van een embossingfolder, een die-namic van MFT, voor de hartjes van de bloem en een tekststempel.
Na het denkwerk was het eigenlijk een fluitje van een cent. Grappig zo die bloemen!

Natuurlijk van Nadine en Marjan ook originele en mooie uitwerkingen!
Heel benieuw waar jullie mee komen. Je kunt je creatie linken tot zaterdag 26 oktober 12.00 uur!

Veel plezier met deze challenge!

Groetjes Cornelie

24 opmerkingen

Nadine zei

Das wel heul oud die spiraaltjes! Maar wel grappig dat je ze nu toch kunt gebruiken. Ik vind het een lief kaartje!

Marjan zei

Jullie komen allebei niet voor in mijn leeslijst en ook mijn kaart moest ik opnieuw publiceren, Blogger doet weer raar!

Prachtkaart Cornelie, erg leuk idee om die spiraaltjes te gebruiken, ze staan super op je kaart!

Marit zei

Wat een superleuke challenge, en jouw draai eraan is zeer geslaagd Cornelie, ik vind de spiraaltjes erg grappig!

Groetjes,
Marit

Unknown zei

Haha zo zie je maar weer dat je nooit wat moet weggooien. Gaaf idee zeg en wat ziet je kaartje er superleuk uit zo. Je zou toch maar creatief zijn hè ;)

Doegie,
Miranda X

Hennie Kloppenburg zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, goed gebruik gemaakt van je "oude" spullen. groetjes, Hennie

Irene zei

Geen idee wat haarspiraaltjes zijn Cornelie maar alles aan je kaart is weer top!!

xx Iren

Margot zei

ik ken ze ook niet, die spiraaltjes, maar als scrapmateriaal doen ze goede zaken, topkaartje!

Marlies zei

Wat heb je weer topkaartjes geplaatst zeg, heel mooi! Zo heb ik weer even lekker kunnen genieten terwijl het buiten (alweer) bakken regent. Nu heb ik daar helemaal geen last van! Prachtig, prachtig, Cornelie, hopelijk laat jij je ook niet teveel beïnvloeden door het weer. Kies maar voor het halfvolle glas i.p.v. het halflege! Liefs, Marlies

Anita Meijer zei

Ziet er weer supermooi uit Cornelie, prachtig kaartje.
Liefs van Anita

Emily Leiphart zei

This is gorgeous, Cornelie! I love the pretty pink flowers and the embossed stems!

Stamps and Paper zei

Love your take on this challenge Cornelie...love the centres of your gorgeous flowers

Anne

Wilma zei

Wie wat bewaart heeft altijd wel iets liggen om.....op een heel MOOI kaartje te plakken. SUPER bedacht Cornelie.
Liefs Wilma ☺☺☺

Maartje zei

Je uitwerking is heel geslaagd!! 't Is een mooie kaart geworden. Enne, hihi... je bewaart je spullen echt lang! ;)
Groetjes Maartje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wie wat bewaard, die heeft wat, super leuk op je kaart verwerkt, prachtig is je kaart.

groetjes jolande

Willy zei

Ha, ha wat een geweldig originele opdracht en wat heb je er weer iets moois van gemaakt, echt super! Zóóó leuk die haarspeldjes als hartje van de bloemen!!

Deborah zei

Wauw, wat een prachtige kaart is dat! Heel mooie kleurencombinatie is uitgedacht en een prachtige uitwerking!
Super!!!
Liefs, Deborah

Nicole Parmentier zei

Orgineel die haarspiraaltjes! Prachtige kaart!

Kaartenkraam zei

Leuk kaartje hoor, origineel idee om die haarspiraaltjes te gebruiken, hoe kom je er op!

groetjes van Ank

kreamina zei

Ben helemaal weg van deze frisse kaart! Heel mooi. Gr. Mina

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Super leuke kaart!

Lindeke zei

Een pràcht van een kaart!
Heel leuk bedacht! Leuke kleurtjes.
Groetjes, Linda

GerJanne zei

Oh wat leuk is dit! Ik moest even kijken naar die spiraaltjes. Dacht voor ik je bericht las dat het snoep was, hahhahaha.
Maar het is je weer prima gelukt!!
Groetjes en dank voor je mail!
GerJanne

angeleef zei

Zo'n leuk kaartje!! Ik had echt nooit kunnen raden dat het haarspeldjes waren. Nog nooit gezien!
Maar je kaart is wel prachtig om naar te zien! Leuke kleuren ook die je gebruikt hebt.
Groetjes
**Evi**

Wendy ten Hove zei

Wauw, wat is deze superleuk geworden, Cornelie! Lekker vrolijke kleurtjes, en super creatief zo met die speldjes. De embossing folder is hier natuurlijk ook helemaal perfect voor! Top!
Groetjes, Wendy

Back to Top