Klein kaartje!

Hoi!!

Jammer genoeg zat ik vandaag binnen met dit weer, want ik heb er niets van mee gekregen van deze mooie dag! Rob en Tim hebben genoten. Die waren naar Wijk aan Zee gereden en hebben een heerlijke dag gehad! Hopelijk hebben jullie ook van deze mooie dag kunnen genieten!

Afgelopen week het RAK-je naar Mariëtte gestuurd en daar een klein kaartje bij gemaakt.


Achtergrondje heb ik gesneden met de Silhouette, dat lukte zowaar goed. Dat wisselt nog wel eens met de wat fijnere patronen.


Bloem gemaakt met Shapeabillities en tissue papier.
Brad, touw, enamel dots en een kleine tag met tekst.

Klein maar fijn, kort maar krachtig!

Fijne avond!

Groetjes Cornelie

24 opmerkingen

Unknown zei

Ach ja ik zat ook binnen helaas. Kon alleen wel goed merken dat het mooi weer was, het was hartstikke druk in de winkel. Je kaartje is echt leuk!

Doegie,
Miranda X

Aletta zei

Schattig kaartje Cornelie!

Groetjes Aletta

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie kerstcreaties heb je gemaakt!! En dit kaartje is ook weer helemaal leuk! Mooie achtergrond!
Groetjes, Yvonne

Margot zei

ohhh die bloem is tof!

Stamps and Paper zei

Such an eye catching card Cornelie...love those colours together

ANne

Brendaxx zei

Wat een prachtig kaartje weer Cornelie! Erg mooie kleurtjes en wat een gave achtergrond heb je gesneden! Groetjes en alvast een fijn weekend,Brenda

kreamina zei

In 1 woord: PRACHTIG !

Scraptastische hobby zei

Heel mooi, vooral de bloem van tissue papier, en klein maar krachtig !!!!
En ja het was een hele gezellige dag bij Elly, voor herhaling vatbaar en ik had een stille hoop om nog een bekende te zien uit blogland, hihi.
Volgende keer zal ik het melden van te voren,hihi.
Lieve groetjes van Gerie

Nadine zei

Jammer dat je binnen zat, want zelfs ik vond het lekker weer en ben de tuin in gegaan zowaar!

Super zo'n klein kaartje. En goed gelukt met je silhoette!

Irene zei

Echt klein en fijn met super kleurtjes!!!

Fijn weekend, xx Irene

Marjan zei

Ja, daar verkijk ik me ook nog wel eens op, die fijne dingen snijden soms echt niet! Zeker als ze oorspronkelijk bedoeld zijn voor lay-outs, iets wat je vaak niet kunt zien aan het design :(
Fijn dat dit meteen goed lukte, het is een mooi achtergrondje voor je prachtige bloem! Lief dat tagje!

Je@net zei

Wat een schattig kaartje, Cornelie.
Fijn weekend!

Mariëtte zei

Het kaartje staat te pronken op de kast. Hij is echt prachtig! groetjes Mariëtte

Marijke zei

Mooie achtergrond, leuke bloem! Lief klein kaartje.

Fijn weekend,
Marijke

Judith zei

Al was ik vrij zat ik toch een groot deel van de dag binnen. Wel met Noah nog de blaadjes opgeruimd. Gras schoon en het dak van het tuinhuis. Maar, vandaag ligt dezelfde hoeveelheid bladeren weer verspreid. Ach, we kunnen de komende dagen nog vaak blad gaan rapen (-;

Je kaartje is wel lief, klein en heel fijn met de mooie achtergrond!

Veel plezier morgen!!!

Wendy ten Hove zei

Wat is hij leuk, Cornelie! Dat witte frame is echt super zo op de achtergrond en prachtige bloem en het labeltje maakt hem dan helemaal af zo! Top!
Groetjes, Wendy

Dora zei

je kleine kaartje ziet er mooi uit! mooie bloem.

!neke zei

Mooi kaartje!
De sil doet niet altijd wat je zou willen!
Heb ik ook last van!
In ieder geval bij jou super gelukt!

Willy zei

Klein maar fijn :) wat een super mooie bloem!!

GerJanne zei

Ha die Cornelie.
nou, dat is echt jammer voor je, want was het een geweldige dag! Ik zat dus niet ver bij je vandaan (denk ik) en het was super.
Ik ontdekte net dat jouw bericht ergens in mijn leeslijst stond. Ik las al dat Blogger weer bezig was. Daar zal het dan wel aan liggen, maar dan denk ik dat ik alle blogs bekeken heb en dn wordt jouw bericht geplaatst op een plek waar ik al geweest ben (kun je het nog volgen....en ik heb echt alleen maar koffie op...)
Nou, ja, hoe het ook zij, daardoor mos ik dan blijkbaar wel eens een berichtje...
Zo ook deze. Je kaartje voor Mariette is erg leuk! prachtige bloem en de achtergrond is erg leuk.
Groetjes,
GerJanne

redscrap zei

wat een leuke kaart, en die bloem vind ik helemaal geweldig

Johanna zei

Mooi! en wat een prachtig patroontje :) heel leuk!
Groetjes, Johanna

Tinie zei

Lief kaartje Cornelie!! Mooie achtergrond!
Groetjes Tinie

Renate zei

Helemaal leuk! Lekker vrolijk, en die grote bloem is super tof.

-xies- Renate.

Back to Top