Inspiratiekaarten "Bij Oma Dee"!

Hoi!!

Een hele riedel weer onder elkaar. Gemaakt met de BACK oktober van "Bij Oma Dee". Het is zo'n veelzijdige kit, met onwijs leuk papier! Papier waar zoveel kleur in zit, waardoor je zoveel stijlen kunt creëren, echt heel erg leuk!


Hierbij ook de set van My Favorite Things gebruikt, Christmas Greetings, te leuk!


De letters iets levendiger gemaakt, met de witte gelpen, ook in het pakket!
Borders van vellum gemaakt...uit het pakket.
Bedeltje... óók!


Zoiets als deze tag zag ik op Pinterest, en vond ik zo leuk, ook omdat er gebruik werd gemaakt van vellum, wat ook in de BACK zat, en zo leuk te gebruiken is met glitters e.d. erachter!


Glitterpapier (ook verkrijgbaar bij Oma Dee) en de belletjes weer uit het pakket.


Een rond kaart als laatste. Ik vind rond altijd een leuk effect, en dit doet me aan een kerstbal denken...


Eigenlijk heel eenvoudig, maar de bloem, ook van MFT is de blikvanger, en meer gebruiken, dan gaat het effect weg vind ik.


Hiervoor de Pierced Circle Stax gebruikt.

Zo, weer lekker bezig geweest met alle leuke spulletjes!

Gisteren met Tim naar de film "Turbo" geweest. Wat een toffe film, geweldig!!
Een aanrader dus in de herfstvakantie!!

Fijne dag!

Groetjes Cornelie

23 opmerkingen

Unknown zei

Gaaf Cornelie! Jij benut het blokje ook goed zie ik, hele leuke voorbeelden, vind de ronde kaart ook geweldig.

Doegie,
Miranda X

KarinsArtScrap zei

mooie kerstkaarten en tag Cornelie.

gr karin

Anita zei

Wat een mooie set kerstkaarten! Van heel modern naar heel klassiek, voor iedereen wat :)
groetjes, Anita

!neke zei

Mooie kaarten, vooral de eerste vind ik mooi!
Groeten !neke!

Marit zei

Wow, Cornelie, wat een mooie kaarten! de besneeuwde letters vind ik geweldig, en hoe je het vellum gebruikt: top!
Ik denk dat wij van de week ook nog een keer naar Turbo gaan, Roan heeft 'm half gezien zondag voor hij ziek werd... Gelukkig gaat alles weer goed met 'm!
Groetjes,
Marit

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er allemaal weer super uit, leuk idee trouwens met het vellum.

groetjes jolande

Renate zei

Super leuke creaties heb je gemaakt. Hoe je het vellum hebt gebruikt vind ik helemaal geweldig.

-xies- Renate.

sandra_w zei

Woww!! Wat 'n productie ;) supergave creaties!!

José zei

Wat een leuke kaarten allemaal, je bent lekker bezig Cornelie

Marlies zei

Wat heb jij al geweldig ideeën met deze set op je blog geplaatst, zo ook deze weer. Ik vind ze weer helemaal fantastisch met dat vellum!! Liefs, Marlies

Irene zei

Je riedel is weer dik de moeite waard Cornelie en dat vellum is echt gaaf!!

xx Irene

Beverley zei

Lovely creations, especially like your tag as I'm a sucker for snowflakes! Hugs Bev x

Je@net zei

Wat gaaf, Cornelie, en wat een goed idee om die letters iets levendiger te maken!

Colleen zei

You have been busy and each card is wonderful Cornelie!

Martine zei

Super gave kaartjes weer.
Heb er een paar ter inspiratie opgeslagen hoor!
Dank je wel!
Groetjes Martine

Stamps and Paper zei

LOvely cards and Tags Cornelie...great designs and colours

Anne

GerJanne zei

Ha Cornelie,
wat een boel leuke dingen laat je zien. En dat allemaal uit 1 kit? Ik ben nu al benieuwd naar die van januari/februari ;-)
Mooi dat je leuke dingen met Tim kunt doen. Ben trouwens nu in de buurt: Burgerbrug....
Mooi hier!!
GerJanne

Marijke zei

Zo wat een inspiratie laat je weer zien. Vind het labeltje met vellum errug gaaf!! Die ga ik zeker ook eens maken op die manier!! Mooi de sneeuwaccent op de grote letters en een ronde kaart is altijd mooi!! Geniet van de vakantie, het weer was vandaag in ieder geval superrr!

Groetjes,
Marijke

Willy zei

Wat een prachtige serie, ik vind je border van vellum echt een super idee!!

Ellen zei

Wat een productie! En wat een gave resultaten.
Groetjes, Ellen

Maartje zei

Je hebt er een hoop mee gedaan! Je sneeuwletters vind ik super, en het vellumzakje op het label ook!!
Groetjes Maartje

Nadine zei

Had ik al gezegd hoe leuk ik je kaartjes vind? Niet? Nou!!!! Oke, misschien via de app, maar nog niet op je blog, dus bij deze: LEUK, lEUK, Leuk!!!!!!!

Scraptastische hobby zei

Hoi Cornelie,
Een prachtige serie!!! en weer hele leuke details... het mooiste vind ik de tag, wat gaaf met vellum en sneeuwsterretjes er achter, ga ik onthouden! Je vorige post heb ik even gemist, maar heb ik nu ook bekeken hoor en is ook al zo prachtig!!!
Lieve groetjes van Gerie

Back to Top