Challenge # 8 uit Boekje Nadine!

Hoi!!

Weer een nieuwe uitdaging gepakt uit het boekje van Nadine. Deze keer een challenge van Sandra. De stijl van Sandra bewonder ik enorm, en vooral haar kleurwerk vind ik super.
Nu daagt ze mij uit om een zoet, lief kaartje in pasteltinten te maken...ja! een echte uitdaging!


Een stempel van Holly Hobby gepakt, vind dat meisje altijd schattig, leuk om te kleuren, en geschikt om een lief kaartje mee te maken!


Met veel plezier gemaakt! Heerlijk zitten kleuren met m'n Prisma potloodjes, en wat ben ik daar blij mee!
Het papier komt uit een blokje van Carta Bella. Allemaal zachte tintjes. In dezelfde kleurtjes gekleurd.


Verder eenvoudig gehouden, zo vind ik de stempels altijd het meeste tot zijn recht komen.
Labeltje, bedeltje, mini strass steentjes en een embossing achtergrond, en klaar was m'n "sweetie".
Nou San? Missie geslaagd?
Erg leuk om te doen. Alweer ja! Haha!

Heb een fijne zaterdag!!

Groetjes Cornelie

27 opmerkingen

Unknown zei

Geweldig cornelie! Missie zeker geslaagd! Lief stempeltje en zo mooi ingekleurd! Je bent ook van alle markten thuis he ;)

Tot woensdag! X

Marjan zei

Sandra heeft het goedgekeurd zo te zien :) Natuurlijk! Want het is dan ook een snoesje, je kaartje als geheel maar ook het mooi gekleurde stempeltje!

Tinie zei

Het is een schatje!! En zo mooi ingekleurd, Cornelie!
Groetjes Tinie

Nadine zei

Ik vind je missie zeker geslaagd en je hebt helemaal gelijk dat zonder toeters en bellen het plaatje het beste tot haar recht komt. Lief kaartje is het geworden!

jolanda zei

prachtig kaartje

Mary zei

Leuk om weer een uitdaging uit je verjaardagsboekje te zien. Missie zeker geslaagd!! Prachtig lief en zoet kaartje !
Fijn weekeinde, groetjes Mary

Colien zei

Wat een super uitvoering van je 'opdracht'! Ziet er inderdaad lief uit, dus missie absoluut geslaagd!
grtz.Colien

KarinsArtScrap zei

het is je gelukt cornelie een mooi en lief kaartje.

groetjes karin

Unknown zei

Hi,

Wat een cutie! Missie zeker geslaagd, en je bent weer helemaal ZENNNNNN door het kleuren haha.

Doegie,
Miranda X

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dit is zeker een uitdaging voor je, maar zeer geslaagd, prachtig in de pasteltintjes,

groetjes jolande

Kaartenkraam zei

Knap hoor dat je zo uit je comfortzone toch zo'n mooie kaart kunt maken. Alles pas perfect bij elkaar en je hebt de stempel heel mooi gekleurd.

groetjes van Ank

Inge zei

Nou ja zeg, dit kun je dus gewoon óók hè! Missie zeker geslaagd!

Colleen zei

she is s sweetie, and such very nice coloring, Cornelie!

Margot zei

ZuperZoet kaartje, lief!!!

Irene zei

100 punten Cornelie. laat jij je maar heerlijk uitdagen!!

xx Irene

Inge Groot zei

Heel erg leuk gedaan Cornelie, ik snap heel goed dat dit een uitdaging voor je was! Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd :D

Stamps and Paper zei

Beautiful card Cornelie..love your delicate colours

Anne

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat leuk eens een gekleurd afdrukje bij je te zien. En dan ook nog Holly hobby. Dat is jeugdsentiment voor me. Heel lief in deze tintjes,
Zo laat jij ook maar weer zien dat jij van alle markten thuis bent. En wat je schreef herken ik hoor! Ik zit soms aan mijn tafel naar mijn spullen te kijken en dan heb geen idee waar ik beginnen moet. Een andere keer vliegt het uit mijn vingers....
Fijn weekend verder!
GerJanne

Wilma zei

Alweer een ZEEEEEER GESLAAGDE uitdaging Cornelie met dit GEWELDIG LIEVE kaartje.
Nog een fijne avond en alvast een hele fijne en gezellige ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma ☺☺☺

José zei

Leuk kaartje voor de uitdaging, is zeker lief en zoet!

Marijke zei

Een schatje je kaartje, prachtig kleurwerk!! Lieve zachte kleurtjes. Geslaagde uitdaging weer!

Groetjes,Marijke

Ingrid Reyners zei

Erg mooi gekleurd Cornelie, ondanks dat het een uitdaging is geweest voor je, heb je er toch met plezier aan gewerkt! En gelukkig dat Sandra het heeft goed gekeurd. Ik herken er geen Cornelie in, maar daarvoor is het ook een uitdaging.
Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

Holly Saveur zei

Prachtig!

Wendy ten Hove zei

Superlief geworden deze kaart, cornelie! Volgens mij ben je tot nu toe in elke challenge zeer goed geslaagd! Leuke stempel!
Groetjes, Wendy

Wendy ten Hove zei

Superlief geworden deze kaart, cornelie! Volgens mij ben je tot nu toe in elke challenge zeer goed geslaagd! Leuke stempel!
Groetjes, Wendy

Angèle zei

Ik heb niets meer toe te voegen aan de reacties boven mij Cornelie. Je hebt weer een prachtig, tot in de perfectie, stukje werk geleverd!

Fijne zondag, Angèle

Caro's Kaartjes zei

Super sweet!
Doet me echt aan vroeger denken.
Ik had zo'n Holly Hobby pop.
Wat heb je trouwens mooi gekleurd!

Back to Top