kraamcadeautje!

Hoi!!


Bij kennissen van ons is er kort geleden een dochtertje geboren. Voor hun heb ik een kaartje gemaakt en een tashanger, voor aan de luiertas.
De kaart is een wiebelkaart, dit was naar aanleiding van de voorbeeldkaart van Nadine gisteren. Ik vond dat heel erg leuk, omdat deze al een tijdje op m'n verlanglijstje stond om te maken!
Ik ben gelijk om. Vind het zo ontzettend leuk! Heb er gelijk nog een aantal gemaakt! Deze show ik later nog wel eens, nu eerst deze!



De basis is een witte ronde kaart. Deze beplakt met allerlei verschillende soorten roze papiertjes. Rozenlint, MFT die-namics, stempels van Eline, en andere leuke frutsels.


Sleutelhanger en kaart beide nog even apart.


Als je dit soort kaarten nog nooit hebt gemaakt, is het echt een aanrader! In alle stijlen, maakt niet uit, maak er je eigen ding van! Ik vond ze altijd al leuk, nu ik het gemaakt heb, helemaal!!

Laatste dagen mooi weer, geniet ervan als je kunt!
Hele fijne dag! Bedankt voor het langskomen!


14 opmerkingen

Inge zei

Hij is ECHT heel leuk Cornelie!! Ik kende ze nog niet, zou het zeker eens willen proberen. Helemaal super zo met de tashanger erbij ;-)Fijn weekend!

Marjan zei

Vanmiddag lukte het me niet een reactie achter te laten. Ik vind dit echt heel erg schattig en mooi gemaakt.
Snap wel dat je dit een leuk modelletje vind. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd.Maar als ik dit zie...
Ook je tashanger is prachtig, een verzorgd geheel zo!

Groetjes, Marjan

Christine zei

Heel leuk Cornelie! Prachtig "wiebeltje"!
Liefs
Christine

Ans S. zei

Prachtige wiebelkaart, heel mooi gemaakt.
Ik ga hem binnenkort ook maar eens maken.
De tashanger ziet er ook schitterend uit.

Groetjes Ans

Tinie zei

Oooh wat is die wiebelkaart leuk geworden!! En dan die schattige sleutelhanger erbij! Toppie hoor!
groetjes Tinie

Marijke zei

Jaaaaaaaaa nu kan ik een reactie achterlaten, dat lukte vanmiddag niet! Wat leuk zo'n wiebelkaart, mmmm ook maar op mijn lijstje om eens te maken. Wat is dit een lief geheel zo samen met de tashanger!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Alina zei

geweldig je kraamcadeautje, Cornelie, bedankt voor de inspiratie!
groetjes, Alina

Wendy ten Hove zei

Oh, wat is dit leuk!! Super, zeg! Die vorm is echt mooi zo en ook erg leuk voor een babykaartje en je sleutelhanger is geweldig!! Mooi gedaan allebei!
Groetjes, Wendy

Colleen zei

Cornelie, I just wanted to thank you for stopping by my blog and making comments!! that is so sweet of you...I think perhaps Jose has sent you my way...you have chosen well with her as a designer! love your cards above!

martina's kaartjes zei

ik hou wel van rond en dat het wiebelt al helemaal ! mooi gemaakt
liefs, martina
x

José zei

Poging nummer 1001! Ik vind hem helemaal geweldig! Dit is zo'n leuk model en zo veelzijdig. Hij ziet er top uit! De sleutelhanger vind ik ook gaaf zeg!
LIefs, Jose

Johanna zei

Heel schattig :) en die sleutelhanger is erg leuk!

Groetjes, Johanna

Kaartenkraam zei

Geweldig leuke kaart en een heel leuk idee. Ook de tashanger is prachtig!

groetjes van Ank

Bianca Kalksma zei

die babykaart en die sleutelhanger ... geweldig!! Super gewoon! Ik vind alles wat je maakt echt heel erg mooi en leuk en origineel en creatief dus ... tot blogs ;)

Back to Top