CFY "World Card Making Day"

Hoi!!


Als eerste wil ik iedereen bedanken die gisteren de moeite heeft genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog. Er waren problemen en berichtjes achterlaten lukte helemaal niet. Sommige van jullie zijn weer terug gekomen, om later alsnog een berichtje te schrijven! Super vind ik dat!!!!


Bij CFY hebben ze een extra challenge, omdat het gisteren World Card Making Day was. Zowel Monique als Berdien hebben een sketch bedacht. Als je wil kan je met beide sketches meedoen.


Ik doe alleen met de sketch van Monique mee. De sketch van Berdien ga ik zeker nog eens gebruiken, want die vind ik ook erg mooi. Maar met de sketch van Monique had ik direct een idee...


Omdat ik momenteel helemaal in de ban ben van wiebelkaarten, heb ik deze sketch verwerkt in een wiebelkaart!



Eerst de basis gemaakt. Papier is weer van Bo Bunny, "Midnight Frost". Daarna van dun chipboard twee scalloped cirkels gesneden, hieruit ook weer een cirkel gesneden. Dit ook uit het dessinpapier. Dit op elkaar geplakt met daartussen transparant sheet, geëmbossed met een cuttlebugmal met sneeuwsterren, zodat er een doorkijkje onstaat.
Label gesneden met Nestabilitie. Tekst gestempeld, en lint van de Xenos.
Sneeuwsterren van CreaTables en ponsen. Strassteentjes, spacer en een sneeuwpen.

Dit was de sketch van Monique!

Leuk initiatief, heb te kort tijd voor beide sketchen, maar vind het al leuk om met deze mee te doen!

Geniet van deze zonovergoten zondag!!!!







12 opmerkingen

Katootje55 zei

Wat een leuke uitwerking van deze sketch... en het doorkijkje vind ik super!! Alweer een mooi ideetje opgedaan. Heb je kaartje opgeslagen, zodat ik het nog ooit kan maken.

Groetjes, Toos

Katootje55 zei

Wat een leuke uitwerking van deze sketch... en het doorkijkje vind ik super!! Alweer een mooi ideetje opgedaan. Heb je kaartje opgeslagen, zodat ik het nog ooit kan maken.

Groetjes, Toos

Kaartenkraam zei

Heerlijk ik kan weer reageren, als ik het via Mozilla Firefox doe gaat het wel goed!
Ook deze kaart is leuk, is weer eens een heel andere kerstkaart zo!

groetjes van Ank

Liberta zei

Deze sketch is helemaal top geworden.
zo leuk die wiebel kaart.
Waar kan ik de exacte uitleg van deze kaart vinden. Wil hem ook wel eens proberen.

Liefs, Lieb

Anita zei

Wat een leuke kaart! Apart modelletje :)
groetjes Anita

Marjan zei

Vandaag weer bal, maar via Internet Explorer lukt dit wel. Gaaf vind ik je kaartje! Leuk zoals je de schets hebt aangepast aan dit model.
Fijn dat je meedoet!

Groetjes, Marjan

Marijke zei

Wat een leuk 'wiebelgeval' is dit, supergave uitwerking van de sketch en mooi de transparante sheet ertussen. Ga zeker ook een serie van deze wiebelgevallen maken, is dit gewoon een dubbelgevouwen cirkel en daar vanalles opgebouwd of is het een speciaal patroontje voor de wiebelkaarten???
Groetjes en een fijne zondag verder.
Marijke en Chantal

Tinie zei

Ooh deze wiebelkaart is ook al weer zo leuk!! Heel apart zo voor de kerst! Wel een heel leuk idee;)Ik heb ook net een kaart gemaakt met mica en dan door de cuttlebug, dat geeft een heel leuk effect!
groetjes Tinie

Nadine zei

WOWWWWWWie... deze vind ik echt zooo leuk! Ik had het niet zo snel bedacht als kerstkaart, maar dat kan natuurlijk prima! Leuk effect met dat geemboste transparant sheet. Weer zo'n goed idee!

KarinsArtScrap zei

ik had deze niet gezien cornelie en dat kan niet hé.
deze is ook heel leuk geworden, leuk zo'n ronde model.

groetjes karin

Monique zei

O wauw, wat eensuperleuke uitwerking van mijn schets!! Zo leuk ook deze vorm kaart!!! Erg leuk dat je weer hebt meegedaan met CFY!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een heel originele uitwerking van die schets.
Echt prachtig.

Back to Top