Kaart van de week!!

Hoi!!


Tot mijn grote verbazing had ik challenge #29 bij Karens Doodles gewonnen! Hoe leuk is dat! Het was dit keer een doosje, en ik had dit doosje ingestuurd. Omdat ik nogal had zitten stuntelen met het maken ervan, was het voor mij extra leuk om "kaart van de week" te zijn!



Zag ik vorige week bij de Xenos nog hele schattige gehaakt uiltjes liggen! Heb er gelijk weer een hele serie mee gemaakt! Voor mij heel knap, want ik kan eigenlijk nooit dezelfde kaart maken. Ze zijn wel anders van kleur, maar verder toch hetzelfde. Het was al vaker tegen me gezegd, van maak eens 4 dezelfde kaarten, dan kost het je minder tijd, maar dat vind ik zo moeilijk! Maar...nu is dat toch gelukt!





De opzet is best heel eenvoudig, maar ik ben wel tevreden over het resultaat!
Ben benieuwd weer wat jullie er van vinden!

Gelukkig komt het zonnetje er weer een beetje bij. Gisteravond lekker buiten gegeten, en na het weekend wordt het nog beter! Lekker!!! Geniet ervan!!

Hele fijne dag, en bedankt voor jullie reacties!




15 opmerkingen

Wendy ten Hove zei

Hi Cornelie!

Deze zijn super, zeg! Wauw, wat een ontzettend leuk uiltje! Allebei trouwens! Zowel de gehaakte als de gestempelde, zo leuk!! Mooi gemaakt! Ik kan dat ook niet, een serie kaarten maken, heb ik alleen vorig jaar met kerst wel gedaan, toen kreeg ik het niet voor elkaar om zo veel verschillende te maken, maar echt leuk vond ik het niet. Dan voelt het toch meer als productie in plaats van een hobby, hi hi!

Groetjes, Wendy

Sandra zei

Wt leuk je kaartjes met gehaakte uiltjes !ze zijn hetzelfde maar toch anders!

José zei

Gefeliciteerd joh! Je hebt inmiddels een hele rits trofeeen he! Super!
Ik vind je kaarten enig! Ik heb wel wat met uiltjes. Gaaf om te zien dat ander papier weer een hele andere uitstraling en effect geeft he. Erg leuk dat je steeds reeksen maakt!
Liefs, Jose
PS hoe heb je die vertaaltool op je blog gezet? ik kom dr niet uit.

mieke zei

Leuke kaarten, inderdaad moeilijk om een aantal dezelfde te maken, heb ik ook moeite mee maar het is inderdaad wel makkelijker.

mieke

Christine zei

Ze zijn prachtig Cornelie en leuk dat je won met je doosje!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

proficiat !
en wat ee leuke kaartjes ! heel erg leuk, die uiltjes, !
geslaagde kaartjes,
groetjes, martina
x

Aletta zei

Gefeliciteerd met je KD kaart vd week !!!

En wat zijn de uil-kaartje leuk :)))

Groetjes Aletta

Stamps and Paper zei

WOw Cornelie these are brilliant. that little crochet owl is fabulous...well done for making 4 cards

Anne

KarinsArtScrap zei

eerst gefeliciteerd met je prijs.

je kaarten zijn grappig, leuk en mooi.
wat een schattige uiltjes.
heel kleurrijk en toch 4 verschillende.

groetjes karin

Nadine zei

Gefeliciteerd! We lijken wel in de winning mood! En dat weet doet er zeker goed aan! Wat een enorm leuke, vrolijke, grappige kaartjes heb je gemaakt! Ik vind ze top!

Inge zei

Van harte! En deze kaarten vind ik ook echt weer zo leuk ;-) Het heeft toch wel wat om kaarten in serie te maken als ik het zo zie!

Marjan zei

Gefeliciteerd!! Leuke kaartjes! En inderdaad is een serie maken echt sneller en zo is het toch leuk als je ze niet precies hetzelfde maakt.

Groetjes, Marjan

Marie-claire zei

Gefeliciteerd! Het is ook een Super leuk doosje! En deze 4 kaartjes vind ik ook Heel leuk, mooi die uiltjes!

Groetjes Marie-Claire

Tinie zei

Het is een hele leuke serie geworden, Cornelie!! Superrrr leuke uiltjes!!
En gefeliciteerd met je doosje bij Karens Doodles! Welverdiend!!
groetjes Tinie

Margriet Tournier zei

Oooooooooooh, wat een leuke kaartjes!! Echt supergaaf!

Groetjes,
Margriet

Back to Top