Condoleance

Hoi!!


De Carsfilm is helemaal geweldig! Tim heeft van het begin tot het eind genoten!! Vet Cool!! Zo leuk!






Tja, even het tegenovergestelde van gisteren; geen geboortekaartjes, maar condoleancekaartjes. Maar ook deze hebben we helaas nodig. Ook hier heb ik gelijk een aantal van gemaakt!





Voor alle drie dezelfde spulletjes gebruikt. Een oud Frans woordenboek bij m'n vader gescoord uit 1862, deze pagina's kan ik mooi gebruiken voor m'n kaarten. Dit had ik o.a. gezien bij M@rjan, (volgens mij was het bij M@rjan krantenpapier, maar het idee was geboren!!) zij maakt erge mooie dingen, ga maar eens kijken!!

Ook mooie randstempels en bloemen, brads en pearls.

Bedankt voor jullie leuke reacties!








12 opmerkingen

Tinie zei

Heel mooi zijn ze geworden! Dat krantenpapier, op welke manier dan ook, is inderdaad een vondst!
groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

wat zijn ze mooi ! en een zo'n oud woordenboek ! wow, het zijn bijna antieke kaarten ! het resultaat mag er zeker zijn. tja, als je een boek gaat gebruiken, kan het altijd zijn dat er misschien wat schunnige taal tussen zit..... hihihi, met een woordenboek is dat wel iets veiliger denk ik.
nog eenfijne dag,
grtjs, martina
x

José zei

Prachtige kaarten en de kleuren vind ik erg mooi! De middelste bloem vind ik werkelijk prachtig!! Ik ben toevallig ook met een woordenboek bezig... een Engelse en zeker niet uit 1862! Is dat boek niet heel wat waard? ;-) Leuk om te gebruiken he.
Leuk dat Tim heeft genoten van de film!
LIefs, Jose

José zei

He getver, ik zat net een reactie te tikken is ineens de service onderbroken!!! Er staat wel dat de reactie is gepubliceerd maar zie em niet... tweede poging!
De kaarten vind ik prachtig. Hele mooie kleuren heb je gebruikt en een ingetogen lay-out. De bloem in het midden vind ik heel erg mooi! Leuk dat papier. Ik ben toevallig bezig een Engels woordenboek te slopen maar die komt niet uit 1862! Is dat boek niet geld waar??? ;-).
Weer een prachtige reeks Cornelie!
LIefs, Jose

José zei

hihihi.. nou heb je 2 reacties (eeeh 3)

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
nou ik moet ook condelance maken maar die mensen willen alleen maar dat zwart/wit/grijs.
echt die sombere kleuren.


groetjes karin

mieke zei

Hele mooie kaarten, mooie kleuren.
Vind het zelf altijd erg moeilijk zulke kaarten.

mieke

Heleen zei

Prachtige kaarten, heel stijlvol!
Ik heb toevallig afgelopen week ook condoleancekaarten gemaakt, vind het nooit zo'n leuk onderwerp, maar je hebt ze soms toch nodig. Ik vind je woordenboek ook geweldig! ik speur op rommelmarkten ook vaak naar oude boeken om te gebruiken.
groetjes,
Heleen

Marjan zei

Het ziet er heel mooi en stijlvol uit! Leuk dat Tim zo genoten heeft en ook dat je mij vermeldt, lief! :)

Groetjes, Marjan

Nadine zei

Ha Cornelie, wat een sjieke kaarten heb je gemaakt. Van mijn moeder mag ik nooit rouwkaarten op voorraad hebben, maar ik onthoud deze combinatie van kleuren mocht ik er eens een nodig hebben.
Ik vroeg me net als jose ook meteen af of dat woordenboek niet véél geld waar is, maarja een hobby is nu eenmaal duur ;).

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie stijlvolle kaarten.Gr.Nel

Stamps and Paper zei

YOur translator didn't work tonight....
3 lovely cards but not the sort of cards we like to make....great idea using the old dictionary..

Anne

Back to Top