Tasje !!

Hoi !!

Weer een nieuwe leuke uitdaging bij DCL, een tasje maken. Twee weken de tijd maar liefst...maar als je eenmaal bent begonnen...


Dan wil je het af !! Een klein lieverdje is het geworden !
Heb het papier van Cosmo Cricket gebruikt "Togetherness", het patroon voor het tasje heb ik van Papicolor, met de Cuttlebug het vlindertje gestanst, lint, pearls en de sculpture flowers (was ik direct verliefd op), die zijn van Prima Marketing. Een tasje voor een lief klein cadeautje!

Groetjes Cornelie

7 opmerkingen

José zei

Helemaal snoezig! Heel lief vlindertje met die friemel er onder en de bloem is idd prachtig!
Groejtes, Jose

Marijke zei

Oohhh wat een lief tasje, leuk met de grote vlinder en de bloem vind ik erg mooi. Ik heb je nog een mailtje gestuurd met uitleg afbeeldingen plaatsen op je blog en je sitebar. Hoop dat je er wijs uit kan, anders hoor ik het wel.
Groetjes, Marijke en Chantal

Alina zei

heel erg mooi geworden, Cornelie!
groetjes, Alina

marion zei

Supermooi tasje hoor, leuk dat je even op mijn blog bent geweest. groetjes Marion

Ellen zei

Wat een super leuk tasje heb je gemaakt Cornelie!
Bedankt voor het meedoen met de challenge van DCL.

Groetjes Ellen

miriam zei

Erg leuk tasje heb je gemaakt

bedankt voor het meedoen met dcl

gr miriam

Rosalien Zwackhalen zei

Ontzettend leuk gedaan. :))Bedankt voor het meedoen met de dcl.

Groetjes Rosalien

Back to Top