Jet !!

Vandaag precies een jaar geleden is mijn liefste vriendinnetje overleden ! Vanaf ons 4e jaar waren we al vriendinnen en hebben dat nog november '09 gevierd, ons 35 jarig jubileum !! Een jubileum met een randje want die dag kreeg ze een zeer spannende uitslag. Tien dagen erna onderging ze een hele zware operatie. Daarna gierde het door haar lijf.


In maart werd ik 40 en Jet(Mariëtte) zou dat in juni worden.Met mijn verjaardag had ik al een heel akelig gevoel...

Ze heeft gevochten als een leeuw en ik ben zó trots op haar, hoe ze met alles is omgegaan ! Op 1 mei 2010 heeft ze de zo oneerlijke strijd moeten opgeven ! Ze liet haar lieve man en twee geweldige zoontjes achter. Ook haar vader en moeder hebben hun tweede kind weggebracht, hun zoon overleed anderhalf jaar eerder, zij moeten kinderloos verder, hoe erg kun je het treffen?
Ik herinner me Jet als een superlieve vriendin, die altijd voor me klaar stond, waarmee ik zo heerlijk kon lachen, we hadden aan een half woord genoeg !!! Sinds de dood van haar broer ook m'n knutselmaatje, zo leuk als dat was ! Ik mis haar enorm !
Gelukkig heb ik het frutselen weer weten op te pakken, Jet had dat ook gewild ! Daarom ben ik ook m'n blog begonnen, en daarom wilde ik dit even vertellen.

Groetjes Cornelie

1 opmerking

José zei

Jeetje Cornelie, gecondoleerd met het verlies van je lieve vriendin. Een hele mooie ode aan haar. Zou ze heel erg gewaardeerd hebben denk ik. Heel goed dat je de knutsel weer hebt opgepikt. Je maakt mooie dingen en Jet kijkt over je schouder vast mee!
Groetjes, Jose

Back to Top