Liftchallenge #179!

Hoi!!

Vandaag starten we weer met een nieuwe challenge. Ik schreef het gisteren al op het Liftblog, maar de weken vliegen echt voorbij, niet normaal!

Maar goed, de nieuwe challenge ;-)

De bedoeling is:

Maak gekleurde vlakken op de achtergrond met inkt, dessinpapier etc. en een zwart/wit stempel als 'Focal Point'



Een iets andere verdeling, maar het verder veel weg van de kaart van Ellen ;-)
Ik heb 1 deel geblend met Distress Oxide. Het 2e, groene deel ook en daar overheen een achtergrond stempel en het 3e deel heb ik ingevuld met dessinpapier.

De prachtige inspiratiekaart van Ellen!

De tulpen van 'Create a Smile' blijven een favoriet van mij en vond ik voor deze challenge mooi om als 'Focal Point' te gebruiken.



De tweede tulp heb ik weer gestempeld met de Masking Techniek, zodat de afbeelding in zijn geheel iets groter zou worden.

Happy strak gehouden en schuin gestempeld. Aan de binnenkant de verdere tekst, maar die heb ik opengehouden zodat ik deze kan invullen naar de gelegenheid.
Het geheel gemat op glanskarton, voor net even wat extra's en nog een paar sequins.

Op ons Liftblog staan natuurlijk nog meer voorbeelden en ook van onze gastdesigner Gerjon.

Volgens mij weer een hele leuke challenge en deze duurt tot 

vrijdag 26 mei 18.00 uur!

Heel veel plezier weer met Liften!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Daphne zei

Jaaaaa, leuk!
Mooi voorbeeld.
Ik ga weer eens meedoen deze keer.

Marjan zei

Mooie lift Cornelie, de tulpen zijn erg mooi, ik heb ze ook en doe ze niet weg. Heel geschikt voor deze lift! Leuk detail die sequins!

Rhodé zei

Leuke voorbeeldkaart in jouw favoriete kleurtjes! De kleine toevoeging van de sequins had ik ook gespot. Leuk!

Angélique zei

Ook jouw kaart is een mooi voorbeeld voor de challenge, mooie kleuren heb je voor de achtergrond gebruikt.

Marfien zei

Oeps, een kaart zonder schudmateriaal :-) leuk idee met de tulpen, echt voorjaar

GerJanne zei

Heel mooie kaart met de verschillende technieken en de challenge vind ik weer helemaal top! Jullie voorbeelden zijn allemaal inspirerend!

Back to Top