From my desk to your's!

Hoi!!

Op mijn bureau liggen regelmatig niet gebruikte ingekleurde stempels, diecuts omdat het tóch niet is wat ik wilde. Ik bewaar deze in een bakje en probeer mijzelf er uiteindelijk toch iets mee te maken.
Net als dit bureautje, stoel, lamp en plant. Die lagen daar maar te wachten in dat bakje....
Totdat mijn neef jarig werd! Oké dit is het moment ;-))


Dus met een beetje schuiven werd het deze opstelling met nog een typemachine erbij en een vergeten feestmutsje.
Alles gekleurd met Copics en verhoogd opgeplakt met  3D tape.


Het achtergrondpapier is van Taylored Expression en daardoor heeft de kaart verder niet veel meer nodig. Beetje bling hier en daar en uiteindelijk het geheel verhoogd op weer een ander dessin papiertje geplakt.


Eenvoudig, maar voor een man hoeft er ook niet meer poespas, vind ik.
Het zonnetje schijnt hier nog, maar voor hoe lang...
Ik ga lekker mijn hoek in, weinig tijd en aandacht voor gehad afgelopen week, dus heel veel zin in!

Morgen weer mijn wekelijkse Sunday Shaker.
Fijn weekend!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

!neke zei

Hoe grappig ....je ziet er eerst niks in en dan .....idee !
Met een gaaf resultaat !
Groeten Ineke

Marfien zei

Ben het helemaal met Ineke eens :-)

Angélique zei

De stempels hebben gewoon liggen wachten op dit dp en je neef's verjaardag. Het is een heel leuke kaart geworden.

Daphne zei

Dit is leuk zeg, ineens kon je veel gebruiken van wat je al Had liggen.
Het is een leuke kaart, ik dacht even dat je het achtergrond papier zelf had gemaakt.
Hoe dan ook, het is super leuk.

Rhodé zei

Ik had hem al op Insta gezien. Echt een leukerd! Handig dat je ze al eerder had gekleurd. Dan is het nu niet veel werk meer.

Back to Top