Sunday Shaker!

Hoi!!

Een aantal weken geleden hadden Nicole en ik weer een online date. Dat vinden we altijd super gezellig.
Lekker bijkletsen, ideetjes uitwisselen, nieuwe aanwinsten laten zien en lekker samen aan de freubel. De uren vlíegen altijd voorbij ;-)



Onder andere bezig geweest met deze kaart. Weer lekker mix en matchen met de spulletjes die je hebt.


De stans van My Favorite Things kwam goed van pas en is heel leuk om een shakergedeelte van te maken.
Nog een tekstje met de DYMO tang eronder, gemat op wit cardstock.


De achtergrond had ik geblend met Distress Oxides. Uncharted Mariner, Speckled Egg en Kitsch Flamingo. Met Villainous Potion heb ik met een super tof stencil van Tim Holtz de cirkels geblend.
New job is een tekstje van een oud setje van Clearly besotted en het telefoontje is ook al een oudje van Papertrey Ink.

Over een nieuwe baan gesproken. Morgen mag Rob eindelijk weer een keer op gesprek komen na heel veel afwijzingen. Dus allemaal duimen morgen ;-)

Fijne zondag allemaal!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Angélique zei

Je hebt weer een gave kaart gemaakt! Zo knap dat jij overal een shaker van weet te maken. Het ziet er superleuk uit.
Natuurlijk duim ik morgen mee, heel veel succes voor Rob!

Daphne zei

Wat leuk is dit nou weer🥰.
Net als Angélique hierboven dacht ik ook "zij weet overal iets leuks van te shaken"🤣.
Knap gemaakt weer hoor.
De kleuren van de achtergrond vind ik super mooi, ze lopen heel mooi over in elkaar.
Ik ga duimen voor Rob, héél héél hard.

Lian zei

Leuke kaart! Ik heb er toevallig een nodig voor mijn neef dus heb ik gelijk inspiratie. Bedankt voor het leuke voorbeeld.
En succes toegewenst voor je man Rob!!! Ik zal duimen.

Colien zei

Heel toffe shaker weer, erg leuk!
Oh, spannend voor jullie: fingers crossed voor Rob morgen!!!
grtz Colien

Back to Top