Sunday Shaker!

Hoi!!

Nou de blogger app heb ik er ook gelijk weer vanaf gegooid. Daar kan je eigenlijk bijna niets mee.
Ik plan vaak mijn berichten, voeg heel veel linkjes toe, centreer mijn teksten altijd, maak mijn foto's groter...dat kan allemaal niet op de app. Niet handig dus ;-)

Aantal weken geleden was Yuki jarig en natuurlijk hebben we een mooi kaartje gemaakt! ;-)
Deze set van My Favorite Things heb ik echt al een hele poos in huis. Eerst de stempels en later toch ook de die-namics erbij (zo veel geld). Nog maar 1X wat mee gemaakt, dus dat werd hoog nodig tijd!


De laatste tijd ga ik 's avonds lekker zitten kleuren. Vooral als ik heb gewerkt en moe ben. Dan wil ik toch iets creatiefs doen, maar niet teveel denken. Kleuren is dan een heerlijke ontspanning en later kun je dan weer sneller een kaart maken ;-)
Eerst alle items gestempeld en alles gekleurd met Copics in kleurtjes waarvan ik weet dat Yuki die heel erg mooi vindt ;-)


De backdrop is van Mama Elephant en vond ik er leuk bij passen.
Alles een plekje gegeven en toen het shakergedeelte gemaakt.
De ballonnetjes heb ik nog extra feestelijk gemaakt door er Glossy Accents overheen te doen en daarna nog fijne glitter. Dit idee zag ik ooit van Maartje. Zó leuk!


Bijpassende envelop gemaakt en daar net als in de binnenkant ook muisjes op verwerkt.


Gezellig als je langs kwam!
Fijne zondag! 

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Angélique zei

Wat een supervrolijke, feestelijke kaart, daar word je toch meteen blij van!
De muisjes zijn zo schattig, je hebt ze prachtig ingekleurd, maar dat is aan jou wel besteed. Leuk ook al die confetti en snoepjes die vrolijk op de achtergrond heen en weer kunnen bewegen.

Ellen zei

Super vrolijke kaart is dit geworden, heel leuk gedaan!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Hoi!
Hij is weer geweldig! Hoe je dat toch voor elkaar krijgt om het zo onzichtbaar te maken met zo'n groot shaker gedeelte...
En kleuren is inderdaad heerlijk ontspannend. Ik heb pas noodgedwongen zitten kleuren en dan denk ik: moet ik vaker doen. En dan word je er ok vanzelf beter in. Het blijft een vicieus cirkeltje.
De app, ja ik gebruik hem wel, maar eigenlijk alleen om te kijken en soms te reageren. Maar het liefst werk ik met Blogger op mijn laptop..

Lian zei

Een hele leuke kaart!! Ik heb die set muizen ook, maar nog steeds niet gebruikt. De shaker is ook weer zo mooi. Jij bent echt kampioen shakerkaarten maken. Bedankt voor de inspiratie!

Back to Top