Liftchallenge #172

Hoi!

De vakantie is voor de meeste alweer voorbij, in ieder geval voor ons bij de Liftchallenge, want vandaag starten we weer met een nieuwe challenge. Ik mag het spits afbijten en heb een leuke frisse kaart uitgezocht. Omdat het alweer richting september loopt, ben ik alvast een beetje richting herfsttintjes gegaan, maar wel fris, want we hopen dat het nog een hele tijd mooi weer blijft!


Het lieve eekhoorntje van My Favorite Things is zo'n schatje! Deze kom van de set
'Squirell'

De bedoeling van deze Liftkaart is:


Lift deze kaart en creëer zelf je 'striped' achtergrond en gekleurde achtergrond voor je sentiment.
Welke tools je voor het kleuren gebruikt mag je zelf weten.
 Verf, stiften, potloden, stempels, hotfoil…..
Je volgt hierbij ook de Lay-out. Echt ouderwets liften.


Deze kaart is van Mindy en is onze inspiratie, dit is haar blog, klik!




Ik wilde proberen toch net iets anders te doen, maar ook de Lay-out aan te houden. Toen bedacht ik om er een schuifkaart van te maken.


De kaart kan eruit en de afbeelding 'valt' eroverheen, wanneer je deze erin schuift.
De stripes heb ik met een stencil gemaakt en Distress Inkt.
Het randje heb ik met 2 verschillende stansen gemaakt.


Het 'houten' bordje heb ik met Copic Markers gekleurd, met de beitelpunt. Volgens mij wel 6 tot 7 verschillende kleuren, maar daar zie je eigenlijk niets van terug, zo goed zijn ze geblend.
Hoefde dit keer niet, maar gebeurde ;-)
Met een fineliner daarom nog wat houtnerf getekend. De kartelrandjes met de hand geknipt.


Natuurlijk ook de binnenkant nog. Het begint al helemaal gewoon te worden ;-)

Deze challenge loopt tot vrijdag 23 september 18.00 uur!



Nog meer leuke voorbeelden op ons liftblog!

Heel veel plezier weer met liften!

Liefs Cornelie

8 opmerkingen

Colien zei

Heel leuke uitdaging weer en jouw uitwerking met de leuke eekhoorntjes is erg tof!
grtz Colien

Marjan zei

Prachtige lift, zo leuk dat je er een apart kaartje uit kunt halen! Mooie, zachte tintjes ook en wat een snoezig eekhoorntje. Je tekstlabeltje ... knap gedaan!
En ja, die vogeltjes hebben wij samen gekocht bij 't Scrap-Ateljeetje vorige zomer. Ze blijven schattig inderdaad.

Angélique zei

Zo schattig! Ik heb die stempeltjes ook, van mijn zoon gekregen. Ze zijn wel gekleurd en uitgeknipt, maar nog nietvtot een kaart verwerkt. Jij hebt er een geweldige kaart mee gemaakt, heel leuk dat het plaatje over de rand van de basis schuift.

Marfien zei

Je hebt er ook nog een speciaal model van gemaakt, leuk idee, het is een tof kaartje geworden

Rhodé zei

Ik vind heel veel dingen aan je kaart mooi, mar dat randje van de tekstbanner: prach-tig! Dat je dat zo kunt knippen! Met welk schaartje heb je dat gedaan?

Je@net zei

Leuke uitdaging en een erg mooie uitwerking!

Daphne zei

Wat maakte jij er weer een werk van.
Wat een ontzettende leuke kaart!!
Ik ga zeker meedoen, ga het straks meteen opschrijven, dan vergeet ik het niet (dagen/weken vliegen voorbij)

Irene zei

Je lift is super schattig en ik zie nog veel meer moois Cornelie.. Je bent dus gestaag aan de freubel gebleven de hele zomer, ik kon het niét opbrengen (net zo min als bloggen 🤪).
XxIrene

Back to Top